Kyllä taas kannatti urheilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mulla on toinen polvi tosi huono ja Lääkäri on käskeny rajoittaa rasittavia liikkeitä, mutta enhän mä taas ottanu tosissani :headwall: tein kyykkyjä painojen kanssa, ja kesken toiston, tuntu repäsevä kipu polvessa ja nyt se on taas sinertävän musta.:headwall: Ja tosiaan, mä en kykene enää olemaan alollani, ja treenaamaan pelkkää yläkroppaa sekä kuntopyörällä polkemista.

Loppuuko mun urheilut nyt sitten tähän? Kun lääkäri on sanonu ettei polvea enää leikata, kun sillä ei saavuteta merkittävää hyötyä. :ashamed:

Sun on vaan pakko rajoittaa jos haluat säilyttää polvet jollain tavalla toimintakuntoisina. Ei tietenkään enää mitään kyykkyjä painojen kanssa. Kuntopyörää, hölkkää, lihastreeniä yläkropalle ja kevyemmin jaloille. Nyt ei kuitenkaan käynyt kovin pahasti, vaan lihas todennäköisesti revähti ja se paranee muutamassa viikossa.

Saako udella mikä sun polvessa on vikana?

Mä oon koko ikäni ollut vammanen toisesta polvesta ja liikunnasta voi vaan haaveilla :/
mulla on yliliikkuvat nivelet, ja toinen polvi on pahempi, se on kerran leikattu(liian löysät nivelsiteet, mutta siitä ei ollu mittän apua. Toi rasittuu todella helposti, ja henkisesti tää on todella rankkaa, koska mulle urheilu on elämässä yksi tärkeimmistä asioista :(

Yhteistyössä