Kyllä tekis mieli avautua--*turhis,"kaverista " *

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Juu,taas eräs kaverini teki sen..piti viikonloppuna-alkuviikosta tulla käymään, mutta kun kysyin, niin aina oli jotain muuta. Eilen en viittinyt enää ees kysyä, eivätkä mitään asiasta ees maininneet.
Ennen ku joskus puol 10 maissa illalla kaveri mesettää, että huomenna (eli tänään) on menossa asioille ja voisi tulla meillä käymään siinä matkalla..

Tänäaamuna muistin vasta miehelle sanoa, että xxxx sanoi et saattaa tulla käymään kohta..mies vaan jatkoi sängyllä makoilemista pelkissä boxereissa, ja nyt kun kaverin olis pitänyt tulla jo pari tuntia sitten, mies sanoi, että hän oli jo arvannut ettei tuo kaveri oo tulossa. Jos olis uskonut sen tulevan niin olis hakenut lisää vaatetta päälleen..niin tuttua siis nuo oharit.

Kuitenkaan en osaa/viiti tuolle kaverille sanoa, vaikka ärsyttää niin hemmetisti tommoinen--ja sitten kun ei voi ees ilmottaa jos ei jostain syystä jouda/pääsekään..senkin ymmärtäisin, mutta tuo turhaan odottaminen |O |O |O

Kuulostaa tutulle..toinen mitä yks kaveri tekee on et valehtelee olevansa kipeenä ettei sit tulekkaan..facebookista kuitenkin paljastuu että kaveri on ollu bilettämässä..kaippa sekin ripulissa onnistuu..

Ärsyttävää. Mun serkku on tollanen. Soitellaan pari kolme kertaa viikossa, mut nähdään todella harvoin. Nytkin olen odottanut yli kaks kuukautta että tulis käymään. Aina vaan on tulossa "ensviikolla, viikonloppuna tai jos sit vaikka alkuviikosta..."

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
:laugh: :saint: huvittava toi sun miehen reaktio tai reakoimattomuus.

Siinä tilanteessa ihmettelin vähän, et meinasko se tosiaan olla noin mutta näin jälkeenpäin aateltuna, tuo on niin tyypillistä miehelleni :D

mun kaveri teki tuota kun meijän vauva oli syntynyt. perui varmaan viidesti tulonsa tulonsa sinä päivänä kun oli sovittu että tulee pikkusta kattomaan. Aina olin kerennyt jotain tarjottavaa varaamaan tai leipomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
:laugh: :saint: huvittava toi sun miehen reaktio tai reakoimattomuus.

Siinä tilanteessa ihmettelin vähän, et meinasko se tosiaan olla noin mutta näin jälkeenpäin aateltuna, tuo on niin tyypillistä miehelleni :D

miehesi on tainnut jo hyväksyä, että kamu on aina lupailemassa. kannattaa tosiaan itsekin hyväksyä vain asia, tod näk hän ei muutu, vaikka mitä sanoisit.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
miehesi on tainnut jo hyväksyä, että kamu on aina lupailemassa. kannattaa tosiaan itsekin hyväksyä vain asia, tod näk hän ei muutu, vaikka mitä sanoisit.

Nii, minuu ärsyttää kun aina kuitenkin jollain tapaa uskon siihen että jospa se tällä kertaa tuliskin, vaikka tosiasiassa, harvassa ne kerrat on.. :/
Pitää vaan yrittää asennoitua miunkin..olemaan varakaveri :( (miltä miusta kyllä tuntuu, kun joskus se on jättänyt meillä käymisen väliin kun joku muu kaverinsa on kysynyt käymään ja sitten "unohtunut" sinne)
Olo tuntuu typerältä :headwall:

Pyytelin joskus aikoinaan kaveria muuten vaan käymään ei ikinä tullut, niillä sai kyllä käydä, pyytelin kissanristiäisiin ei tullut niihinkään joten enään en edes pyydä mihinkään. Toki jos itse soittaa että olis tulossa niin sanon tervetuloa mutta itse en jaksa anoa!

Yhteistyössä