kyllä töissä oleminen on lomaa hermoille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ruoka ja kahvi tulee valmiina nenän eteen, ihana rauha ja selkeetä tekemistä.
sitten paluu todellisuuteen eli kotiin.. ja tää juttu kertoo mun viimesen viidentoista minuutin tapahtumista..

lapsi sai uhmakohtauksen ja heitti maitolasin laattalattiaan paskaks, maitoo roisku seiniin ja tuolien verhoiluille,matolle,kaapinoviin,ikkunaan. lasi meni tuhannen säpäleiks ja mä seisoin lasinsirujen keskellä paljasjaloin. lapsi onneks häipy tilanteesta ennenku astu lasinsiruihin -toisin ku mä. en voinu välttää astumista hakiessani imuria :headwall: sillävälin kun imuroin,mun jauhelihat kärähti pannuun ja makaronit palo pohjaan :whistle: en saanut maitoa pois kunnolla tuolin kankaisesta istuinosasta,eli se haisee kohta tosi hyvälle. kun sain imuroitua,niin lapsi puhkes itkuun kun pidin puhuttelun ja puhelin alko soimaan ja ovikello soi :xmas: puhelimeen en vastannu, mut lapsi ennätti avaan oven ja siel oli naapurin mies joka toivo et siirtäisin autooni,hyvä etten räjähtäny sen silmille et täs mitää autoo jouda siirtelee (on siis ihan oikeella paikalla,mut naapurin sedät laittaa pihaa ja se on muka tiellä..) puin sit lapsen sen takii et päästiin siirtään auto ja sillävälin mun ruoka oli mennyttä kalua ja maito imeytyny tuoliin niin et vois vaikka ampuu itsensä nyt. on niin nälkä ja väsy ja vitutus et arvakkaa repeenkö ku mies tulleessaan kysyy et eiks oo mitää ruokaa :kieh: :laugh: :headwall: :xmas: |O

saako mennä nukkuu,saako?

Yhteistyössä