Kyllä tosta verkkopankista on hyötyä... :) Vaikka luotankin lapseeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AinaHarmaa

Vieras
poika meni nostaan 40 euroa, ja seurasin koko ajan netistä tilannetta. Mut ihan senkin takia, että jos joku veis sen kortin ja nostais kaikki rahat.
Noita hullujahan on jotka yrittää ostaa toisten korteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voi kokoajan seurata netissä tilannetta? Kameralla vai?

no sieltä näkee paljon tililtä nostetaan, ja jos häviää enemmän niin tietää et kortti pöllittiin. Mä nimittäin pelkään että se kortti varastetaan kun lapsi käy automaatilla.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:

no sieltä näkee paljon tililtä nostetaan, ja jos häviää enemmän niin tietää et kortti pöllittiin. Mä nimittäin pelkään että se kortti varastetaan kun lapsi käy automaatilla.

Automaattisesti pöllitään eli ei vahingossakaan lapsi voisi nostaa enemmän.

Ja mitähän se sitten hyödyttää jos rahat on jo nostettu, ihan yhtälailla lapsi voi soittaa vaikka kännykällään sulle ja kertoa että kortti on viety.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Automaattisesti pöllitään eli ei vahingossakaan lapsi voisi nostaa enemmän.

ei mun lapseni. Mutta tällä kortilla voi myös maksaa kaupassa, katsos ;) että jos se pöllitään ja huomaan että sillä joku tekee ostoksia, suljen sen kortin heti.
Vaikka juu, tiedän toki että lapsetkin osaavat tuon taidon, mm mun kaverini muksu nosti yli tonnin.

Yhteistyössä