Kyllä tuli paha mieli pojan puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmistunut

Vieras
Olen raivona ja kihisen kiukusta.

Poikani on saanut alkunsa luovutetusta siittiöstä, tein hänet tavallaan itselleni. Nyt 4-vuotiaana hän on ollut jo kovasti kiinnostunut oikeasta isästään. Tietää siis ettei pikkusisaren isä ole hänen biologinen isänsä. Olen oikeaoppisesti ikään nähden kertonut hänelle asiasta, kun hän on siitä kysellyt.

Kävimme tänään eräässä paikassa, jossa kadulla istui pultsari. Tämä sanoi pojalleni "terve". Poika siihen, että "moi". Sitten se deeku tokas, että mä oon sun isäs :o

Miksi juuri mun pojalle :/ Täällä nyt yritän jotenki selvittää. Hän on niin herkkä ja tiedän että mietiskelee.

Ois tehny mieli tinttasta sitä ukkoa :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:48 Yap kirjoitti:
voi perkule sanos muuta mix se just sun pojalle sen tokas :kieh:

Ei auta muutakun keskustella asiasta

:hug: :hug: :hug:
Todella kivasti alkoi meidän keskustelut. Kysyin, muistatko sen miehen siellä... Poika sanoi: ai sen mun isäni? :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:56 vieras kirjoitti:
mulle tuli kerran juoppo sanomaan että olen sun isäs. otin tukasta kiinni ja hakkasin pöytään ja sanoin #&%?$!* sä mun isä ole.loppu siihen :D
[/quote

No ehkä ei ihan noinkaan tarvitsisi toimia... :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:53 Yap kirjoitti:
Meijän poju on ivf poika tosin ihan mun ja miehen oma. Mut ei noi asiat helppoja oo pienelle selittää.

Mä varmaan sanoisin että ei oo sun isä vaan ilkee juoppo
Meillä kanssa tuo kuopus on yhteinen ivf. Tuntuu, että se on helppo asia selittää. Itse asiassa sitähän ei sinänsä tarvitse edes kertoa lapsena.. Biologisuus kun on kuitenkin olemassa. =)

Kai se nyt on helppo sanoa sille pojalle että ymmärräthän sen olleen joku vanha juoppo, ne on sellasia, ei voi mitään, mut ei se ollu sinun isäs vaikka voissa paistettais. Sanot että TIEDÄT ettei se ole sen isä. Jos kysyy mistä tiedät, vastat vaikka että äidit tietää sellaiset asiat. Tuon ikäiselle riittää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 17:00 hmm kirjoitti:
Kai se nyt on helppo sanoa sille pojalle että ymmärräthän sen olleen joku vanha juoppo, ne on sellasia, ei voi mitään, mut ei se ollu sinun isäs vaikka voissa paistettais. Sanot että TIEDÄT ettei se ole sen isä. Jos kysyy mistä tiedät, vastat vaikka että äidit tietää sellaiset asiat. Tuon ikäiselle riittää.
Juuri noin sanoinkin. Silti on itselläni paha mieli siitä, jos hän kaikesta huolimatta miettii sitä ja sisimmässään luuleekin niin. No eiköhän tää unohdu. Kiitos sinulle.

Yhteistyössä