Kyllä tuntuu helvetin pahalle todeta kerta toisensa jälkeen ettei vaan kelpaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Että sitä on niin pohjamudassa asuva luuseri joka ei vaan kelpaa!
Sitä aina odottaa niin paljon, mutta putoaa korkealta maahan.
Ja voi luoja kuinka paha mieli siitä tuleekaan. Tunnen tällä hetkellä itseni niin surkeaksi luuseriksi ettei ole tosikaan. Ei musta ole ikinä mihinkään, ei ikinä!!
Nyt tekisi vain mieli kaivautua peiton alle ja kadota tästä maailmasta, mutta ei voi kun on nuo lapset.
Mulla on niin paha mieli!!!! Itkettää vaan!
Millähän tämän olon saisi pois?!?!?!

[QUOTE="Vieras";28358961]Että sitä on niin pohjamudassa asuva luuseri joka ei vaan kelpaa!
Sitä aina odottaa niin paljon, mutta putoaa korkealta maahan.
Ja voi luoja kuinka paha mieli siitä tuleekaan. Tunnen tällä hetkellä itseni niin surkeaksi luuseriksi ettei ole tosikaan. Ei musta ole ikinä mihinkään, ei ikinä!!
Nyt tekisi vain mieli kaivautua peiton alle ja kadota tästä maailmasta, mutta ei voi kun on nuo lapset.
Mulla on niin paha mieli!!!! Itkettää vaan!
Millähän tämän olon saisi pois?!?!?![/QUOTE]

Voisit aloittaa komentoimalla miksi itse tuntosi on noin huono. Minun kirjoissani kukaan lapsistaan huolehtiva vanhempi ei koskaan voi olla ''pohjamudassa asuva luuseri''.

Alkuperäinen kirjoittaja älähän nyt;28358966:
Mihin et kelpaa?

Töihin. Olen käynyt viidessä työhaastattelussa kahden viikon sisään ja jo kolmesta sama laulu: olit ihan hilkulla tulla valituksi, mutta valitettavasti ei nyt. Joopa joo!! Kunhan sanovat ettei olisi niin paha mieli.
En jaksa enää edes yrittää!!
Rupean työttömäksi luuseriksi ja kuihdun pois! Anteeksi lapsellinen asenne mutta niin paha mieli nyt.

Tiedän tunteen. En kelpaa mihinkään töihin. En kelpaa miehellenikään näköjään. On mun kanssa todennäköisesti vain lasten takia. Jos olis mahdollista ottaisin lapset ja lähtisin kauas pois.

Ja okei jollekkin tää on ehkä ihan pikku juttu, mutt mulle tää on iso juttu. Niin hyvin menee haastattelut ja tullAn juttuun mutta silti on joku juttu mussa mikä ei vaan kelpa. Oikeasti ei jaksais enää edes yrittää.
Voi luoja kuinka paha mieli voikaan tälläisestä tulla.

[QUOTE="Aloittaja";28358984]Töihin. Olen käynyt viidessä työhaastattelussa kahden viikon sisään ja jo kolmesta sama laulu: olit ihan hilkulla tulla valituksi, mutta valitettavasti ei nyt. Joopa joo!! Kunhan sanovat ettei olisi niin paha mieli.
Rupean työttömäksi luuseriksi ja kuihdun pois! Anteeksi lapsellinen asenne mutta niin paha mieli nyt.[/QUOTE]

no voi jeesus se työhän on koko elämä? ilman sitä ei oo mitään! Mä menetin mun aviomiehen, samalla kaiken hellyyden,rakkkauden,kumppanuuden yms. Mä en kelpaa, oon taas jätetty.

Vakityötä ei oo koskaan ollut, enkä itteasiassa ole ollut töissä 8vuoteen(6v kotona oloa lasten kanssa+2vuotta koulunpenkillä) eikä itketä yhtää työttömyys.. vaan rakkaudettomuus

kerroit että sua vaivaa rakkaudettomuus, minä kerron itsestäni että en pystynyt seksiin 12 vuoteen, hävetti koska en voinut ottaa edes kontaktia mieheen koska ne ois ihmetelleet asiaa. minulla oli kovat yhdyntäkivut syynä. olin täysin maassa ajattelin että elän yksin loppuelämäni.mieti sitä sä voit varmaan kuitenkin antaa rakkautta

mä olin toistakymmentä vuotta työttömänä joskus töisttä pätkän sielä toisen täällä ja sain vihdoin vakkari töitä. mun mies oli 3 vuotta työttömänä sai töitä ja sitten yt:t ja potkut joten alusta senkin aloitettava.

[QUOTE="Hippu";28359264]no voi jeesus se työhän on koko elämä? ilman sitä ei oo mitään! Mä menetin mun aviomiehen, samalla kaiken hellyyden,rakkkauden,kumppanuuden yms. Mä en kelpaa, oon taas jätetty.

Vakityötä ei oo koskaan ollut, enkä itteasiassa ole ollut töissä 8vuoteen(6v kotona oloa lasten kanssa+2vuotta koulunpenkillä) eikä itketä yhtää työttömyys.. vaan rakkaudettomuus[/QUOTE]

Kuka sinä olet kenenkään murheita määrittelemään ovatko ne oikeutettuja vai ei??
Kyllä se on vaan niin että työ nyt sattuu vaan olemaan niin iso sosa elämää joten vaikuttaa elämään muutenkin aivan väkisin.
Minä ainakin ymmärrän ap:ta täysin. Ja en voi muuta kuin toivottaa onnea, toivottavasti joku päivä vielä onnistaa!

[QUOTE="Aloittaja";28358993]Ja okei jollekkin tää on ehkä ihan pikku juttu, mutt mulle tää on iso juttu. Niin hyvin menee haastattelut ja tullAn juttuun mutta silti on joku juttu mussa mikä ei vaan kelpa. Oikeasti ei jaksais enää edes yrittää.
Voi luoja kuinka paha mieli voikaan tälläisestä tulla.[/QUOTE]

:hug: Tiedän tunteen. Etenkin risoo, kun ei kelpaa alalle, johon on kouluttautunut lukion jälkeen 8 vuotta. Alan vähitellen itsekin uskoa, että ala on väärä. Ei vaan viitsisi heittää hukkaan koulutusta saati vuosia, jotka on käyttänyt yrittämiseen sen jälkeen.

[QUOTE="Aloittaja";28358984]Töihin. Olen käynyt viidessä työhaastattelussa kahden viikon sisään ja jo kolmesta sama laulu: olit ihan hilkulla tulla valituksi, mutta valitettavasti ei nyt. Joopa joo!! Kunhan sanovat ettei olisi niin paha mieli.
Rupean työttömäksi luuseriksi ja kuihdun pois! Anteeksi lapsellinen asenne mutta niin paha mieli nyt.[/QUOTE]

No aika vähästä kyllä lannistut. Itse aikoinaan hain vuoden aikana noin 120 työpaikkaan ja kävin 39 kertaa haastattelussa ja en koskaan töitä saanut.

Sinnikkäästi vaas eteenpäin!

[QUOTE="Sirpa";28359744]No aika vähästä kyllä lannistut. Itse aikoinaan hain vuoden aikana noin 120 työpaikkaan ja kävin 39 kertaa haastattelussa ja en koskaan töitä saanut.

Sinnikkäästi vaas eteenpäin![/QUOTE]

Sinullekin sama.. Ihmiset kokee asiat erilailla..

[QUOTE="hei";28359288]kerroit että sua vaivaa rakkaudettomuus, minä kerron itsestäni että en pystynyt seksiin 12 vuoteen, hävetti koska en voinut ottaa edes kontaktia mieheen koska ne ois ihmetelleet asiaa. minulla oli kovat yhdyntäkivut syynä. olin täysin maassa ajattelin että elän yksin loppuelämäni.mieti sitä sä voit varmaan kuitenkin antaa rakkautta[/QUOTE]

rakkaus ja seksi ei ole sama asia,vaikka parisuhteesseen kuuluukin sekvi. ja minäkin kärsin e-pillereiden aiheuttamasta limakalvokuivuudesta joten ekat 5min oli tök,auts,tök,auts,tök,auts. sitten kun aloin nauttii mies laukesi. reilua. sain vasta suhteen loppupuolella avun,jota en ehtinyt ottaaa käyttöön.. joten minulla oli epätyydyttävä seksielämä kaikki yhteiset vuodet. mutta silti läheisyys ja hellyys antoi jo paljon.

[QUOTE="Vieras";28359657]Kuka sinä olet kenenkään murheita määrittelemään ovatko ne oikeutettuja vai ei??
Kyllä se on vaan niin että työ nyt sattuu vaan olemaan niin iso sosa elämää joten vaikuttaa elämään muutenkin aivan väkisin.
Minä ainakin ymmärrän ap:ta täysin. Ja en voi muuta kuin toivottaa onnea, toivottavasti joku päivä vielä onnistaa![/QUOTE]

no minä en ymmärrä, työ on työtä.. ei osa ihmisen persoonaa!

[QUOTE="niinpä";28359307]mä olin toistakymmentä vuotta työttömänä joskus töisttä pätkän sielä toisen täällä ja sain vihdoin vakkari töitä. mun mies oli 3 vuotta työttömänä sai töitä ja sitten yt:t ja potkut joten alusta senkin aloitettava.[/QUOTE]

Hienoa! Kerrotko miten vakipaikka lopulta lohkesi? Jos me muut saisimme tästä hiukan lohtua ja toivonkipinän.

[QUOTE="hippu";28359886]no minä en ymmärrä, työ on työtä.. ei osa ihmisen persoonaa![/QUOTE]

Mutta työ on suurin osa elämääsi, ainakin suurimmalla osalla ihmsistä. Vietät eniten aikaa töissä.
Kyllä se vaikuttaa vointiisi elämässä muutenkin miten työrintamalla menee. En usko yhtään etteikö vaikuttaisi. Jos teet paskaa työtä viisi päivää viikossa 8h päivä niin kyllä varmasti sieppaa ja toivoisi parempaa. Tai jos et saa töitä et sitten millään, niin kyllä se taatusti lannistaa ja tekee olon turhaksi ja mitättömäksi.

Ja mitä paskaa tuo oikein on että sanotaan että olit ihan hilkulla tulla valituksi, mutta ei valitettavasti nyt onnistanut. Pitäisikö tuost tulls jotenkin parempi mieli vai?!
Ymmärrän minä kyös ap:ta

Uusimmat

Yhteistyössä