kyllä tuo Ellos on yhtä huijausta koko firma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijausta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijausta!

Vieras
talvella tilasin kuivaustelineen oli isot laput et alea tuotteesta kuin tuotteesta -40%. eipä tulllut alea kun koski vaan uuden kuvaston vaatteita!

nyt katselin esikolle takkia. mieluinen löytyi ja hinta vain 15 ,- (lähtöh. 22). meet tilaamaan ni hinta muuttuu 27,90. vain musta pieni koko on tuon 15 muut normaalin 27,90. no mitkäs ne sit on tuon 22 olleet?

en ikinä tilaa mitään, oon vaikka ilman.

näin on, ite kerran tilasin kun oli sillanen koodi et -50% eka kerran tilaajalle kaikista paitsi niistä mis on se kyltti juttu ja kun tilasin niin eipa koskenut mun tilaamia tuotteita alennus ja kun valitin sinne niin ilmesty niihinkin tuotteihin mitä tilasin niin se kyltti päälle aj totesin että en tilaa sieltä enää ikinä mitään

Kuinkakohan kauan saa odottaa, ennen kuin maksavat palautettujen vaatteiden hinnan tilille? Maksoin laskun 22.3., vaatteet palautin aikoja sitten ja siitä tulikin vahvistus. Mitenköhän kauan mun kannattaa vaan odottaa ja milloin kysellä rahojeni perään?

Pitää lukea pieni präntti..

Netistä tilatessa tilauksen voi vielä kassalla perua, jos alennuksia ei näykään ostoskorissa. Monta kertaa on näin menty täälläkin... Mutta onhan siellä joskus hyviäkin alennuksia. Vauvalle, miehelle ja 36kokoiselle naiselle ei kyllä yleensä mitään kun on loppuunmyyty tai huonot värit enää siinä vaiheessa kun alea tarjoavat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu ja ne vaatteiden koot ei pidä yhtään paikkaansa!

No ei niin... Mä ostin caprit, joiden oletin sitten olevan minulle persjalkaiselle aika nilkkapituiset. Ne oli valehtelematta 30 senttiä pitemmät... Minkäköhän mittaiselle nuo sitten olis caprit???

Kun ne alelaput tulee niin niissä kyllä lukee pienellä präntättynä, että mitä tuotteita alennus koskee ja mitä ei. Usein esim. just joku -50% ei missään firmoissa koske huonekaluja. Ei siis ole mikään elloksen oma juttu vaan ihan muissakin firmoissa.

Itse olen tilannut monia kertoja ja juurikin siis nimenomaan noilla alennuksilla eikä mitään ongelmaa koskaan ole ollut.

Ja tosiaan kuten joku ylempänä mainitsi niin kassalla näet kyllä ne summat ja alennukset, jotka sitten itse hyväksyt hyväksymällä sen tilauksen.

Kun ne alelaput tulee niin niissä kyllä lukee pienellä präntättynä, että mitä tuotteita alennus koskee ja mitä ei. Usein esim. just joku -50% ei missään firmoissa koske huonekaluja. Ei siis ole mikään elloksen oma juttu vaan ihan muissakin firmoissa.

Itse olen tilannut monia kertoja ja juurikin siis nimenomaan noilla alennuksilla eikä mitään ongelmaa koskaan ole ollut.

Ja tosiaan kuten joku ylempänä mainitsi niin kassalla näet kyllä ne summat ja alennukset, jotka sitten itse hyväksyt hyväksymällä sen tilauksen.

kun mulle tuli lappu et kaikista kevätkuvaston tuotteista -40% ja tämä teline oli siinä kuvastossa. ni sit se ei koskenutkaan sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kun mulle tuli lappu et kaikista kevätkuvaston tuotteista -40% ja tämä teline oli siinä kuvastossa. ni sit se ei koskenutkaan sitä.

usein on myös että pitää katsoa että kuinka paljon pitää tilata että saa alennuksen., jos tilaa esim. elle 25 euron ei alennusta saa. tai jos tilauksen hinta on vaikka alle 60 euroa, ei alennusta saa.

ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. pitää osata lukea mitä ja miten alennuksen saa.

ihan hyvin on kaikki toiminut. sivuihin huolella tutustuminen kannattaa. erityisesti lukea ne ale ehdot!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kantsii lukea tosi hyvin, veikkaisin, että kyse on ollut yhdestä valitsemastasi kevätkuvaston tuotteesta.

Lisäksi, niissä lukee että hinta alk. Eli eri kokoisilla voi ja usein onkin eri hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja tarkkana:
ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. pitää osata lukea mitä ja miten alennuksen saa.

ihan hyvin on kaikki toiminut. sivuihin huolella tutustuminen kannattaa. erityisesti lukea ne ale ehdot!!!!

Peesi. Ihan selvästi lukee ne ehdot. Yleensä ne "vain netistä" ja jo alennetut niitä ei koske.

Yhteistyössä