Kyllä vain ihmiset jaksaa juoda päivälläkin alkoholia

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Olin siis baarissa töissä klo: 13-18. Kyllä juojia riitti, osa oli lähes koko päivän siellä ja osa kävi yhdellä tai parilla. Täällä on markkinat niin sieltä varmaan sitten moni tuli käymään.

Mutta ei se mitään, kyllähän mä töitä teen :D

Mun teki ihan hirveesti mieli käydä ottamassa terassilla yksi huurteinen olut, kun odottelin Myyrmannin edustalla bussia melkein puoli tuntia. Jos ei olisi ollut niin montaa ostoskassia, olisin varmasti käynytkin. Ihana ilma, terassit suorastaan huutavat kutsuaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy sanoa, etten ole koskaan käynyt teranssilla :o Täytyy kyllä tänä kesänä käydä edes yhdellä(joka vuosi sanon samaa).

No pitäähän sitä nyt kerran elämässä käydä! :D Mutta voihan siellä aivan oikeasti käydä vain yhdellä. Joillakin se vain venähtää useampaan :laugh:

Minusta olisi kiva juoda juuri päivällä yksi tai kaksi. Nykyään ei enää tule juotua ollenkaan, kun nukahdan aina heti, jos illalla otan. Siksi ei tule otettua. Mutta juurikin päivällä olisi tosiaan mukava käydä joskus terassilla, katsella ihmisiä ja kaunista kesää ja nauttia kesästä.

Mutta kun tuntuu, että niin ei saa tehdä, ainakaan äiti-ihminen.

En kehtaa ostaa lähikaupasta edes saunaolutta, kun olen äiti.

Yhteistyössä