[QUOTE="Lissu";27645863]Mua ei huolittu päivystykseen edes 39 asteen kuumeessa (epäilin silloin rintatulehdusta, mutta kyseessä olikin ihan virustauti). Sanottiin vaan, että päivystykseen tulevat vain välittömässä hengenvaarassa olevat. Mieli teki kysyä, että kuinkahan moni siellä odotushuoneessa mahtaa oikeasti olla välittömässä hengenvaarassa, mutta olin sen verran sairas etten jaksanut alkaa inttää.
Oli miten oli, ei kannata lähteä ellei ihan pakko ole, aamulla sitten tk:hon. Ei kyllä rehellisesti sanoen kuulosta ihan päivystysasialta.[/QUOTE]
Yritin tk:hon aikaa tänään aamulla. ei ollut aikoja kuulemma koko tälle viikolle. käskivät soittaa päivystykseen, soitin sitten aamulla sinne ja tuumasivat että päivystyksessäkin ruuhkaa ja päivystävä lääkäri itsekin sairastunut, soita huomenna uudestaan. Nyt olo tuli huonommaksi joten koitin illasta uudestaan. mutta ei niin ei.
Ja tosiaankin pelkään vaan että se on taas se keuhkokuume. Se on ikävä tauti. Eikä mulla nyt todellakaan olis aikaa jäädä mihinkään antibioottitippaan moneksi vuorokaudeksi niin kuin viimeksi.
Näin huonoa palvelua en ole kyllä saanut missään muussa kunnassa kun tässä.
Menisin yksityiselle mutta täällä landella ei ole sellasta...