Kyllä voi olla niin h****tin vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
yks hiton hampaanpesu aamulla |O |O
Ja joka ikinen aamu :kieh:

En oo muutenkaan mikään suuri aamu ihminen ja sitten siihen lisätään yksi taapero jolle hampaanpasu on joku leikki ja oiva tapa saada äiti hermoraunioksi jo heti aamutuimaan :snotty:
Mikä siinä on että ei seitä kahta minuuttia voida olla niin kun pyydetään tai loppu viimein käsketään?

kyllä ainakin vaihtis jos on että jättää pesemättä.. mä oon pojalle opettanut niillä mauttomimmilla jotka maksaa apteekissa alle 5 eur purkki ja on ihan miniminikokoisia eik maistu lähes millekään... ajaa asiaa sen hetken mielummin ko purkka tai "ksylitoltabletti" jonka lapsi voi nähdä karkkia .. ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoeto:
miten ois fluoritablettti jos ei jaksa halua pestä hampaita ?

Puhdistaako se samalla lailla? Tai siis onko vaikutus sama kun hammastahnalla pesemisellä?

Jos on niin juoksen suorinta tietä niitä hakmeaan.

Meille hammaslääkäri sanoi 2v tarkastuksessa että tohon ikään kuuluu vastaan paneminen hammaspesussa..Käski antamaan fluoritabletin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

Puhdistaako se samalla lailla? Tai siis onko vaikutus sama kun hammastahnalla pesemisellä?

Meille hammaslääkäri sanoi 2v tarkastuksessa että tohon ikään kuuluu vastaan paneminen hammaspesussa..Käski antamaan fluoritabletin:)

Pitääkin käydä sit apteekin kautta tänään =) Johan alko hermo jo lepäämään kun aateleekin ettei tartte välttämättä taistella ton ipanan kanssa jos on ihan mahoton.
Meillä onkin toi hammastarkastus ens viikolla, pitänee avautua siellä hoitaja tädille vielä.

khyyyyyl se on :|

tai no meillä tuo 2v on innokas (toistaiseksi) pesemään hampaitaan, mutta nuo 6v ja 4v |O

ainoa, mikä oikeastaan motivoi hampaiden pesuun on uudet hammasharjat... tai tahna. siksipä meillä vaihtuukin kk välein hammasharjat :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

tai no meillä tuo 2v on innokas (toistaiseksi) pesemään hampaitaan, mutta nuo 6v ja 4v |O

ainoa, mikä oikeastaan motivoi hampaiden pesuun on uudet hammasharjat... tai tahna. siksipä meillä vaihtuukin kk välein hammasharjat :whistle:

ihana ! ei haittaa pieni menoerä jos ipskut jaksaa harjata vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

Pitääkin käydä sit apteekin kautta tänään =) Johan alko hermo jo lepäämään kun aateleekin ettei tartte välttämättä taistella ton ipanan kanssa jos on ihan mahoton.
Meillä onkin toi hammastarkastus ens viikolla, pitänee avautua siellä hoitaja tädille vielä.

Sieltä saa muuten purkillisen tabletteja mukaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja vaihtis:

ihana ! ei haittaa pieni menoerä jos ipskut jaksaa harjata vaan :)

näin on :D

ja kun itse saavat valkata mieleisensä harjat, niin pesu seuraavan viikon ajan sujuu kuin tanssi :D

ja kun itse saavat valkata mieleisensä harjat, niin pesu seuraavan viikon ajan sujuu kuin tanssi :D

Meillä on vaan tylsä valkoinen sähköhammasharja :D Pitää varmaan ostaa toinenkin, sais vaihdella, joka toinen pvä tavallisella ja joka toinen sähkiksellä :D

Yhteistyössä