Kyllä voi sitten joidenkin ihmisten käytös ottaa päähän....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Ärsyttää!!! Miksi ihmiset ei voi vastata jos niille laittaa ihan asiallisen viestin esim. kun on ostamassa jotain?

Kävipä tässä noin kuukausi sitten: Oltiin ostamassa eräältä tutulta taaperolle sänkyä. Hänellä niitä myynnissä kaksi. Oli puhe että käydään katsomassa ja päätetään sitten otetaanko. Laitoin viestiä ja kysyin milloin voisi tulla katsomaan ja vastausta ei kuulunut. Sain sitten pari päivää tuon laittamani viestin jälkeen tietää, että toinen tuttavani olikin ostanut jo ne molemmat sängyt. Tiedon sain fb:n kautta, myyjä ei edes vaivautunut minulle ilmoittamaan, että sängyt oli jo myyty.

Toinen vastaava tapaus osui kohdalleni, kun olin puhunut erään ihmisen kanssa taaperon käyttämättömän haalarin myynnistä. Sovittiin että laitan kuvia sähköpostilla ja hän oli todella halukas ostamaan haalarin. Mutta... kun sain kuvat laitettua, niin eipäs ostajasta enää kuulunutkaan mitään :(

Mä en voi käsittää, ettei tuollaisissa tapauksissa vaivauduta edes ilmoittamaan mitään. Itse kun ilmoitan aina, jos en vaikka haluakaan ostaa sovittua tavaraa tai jos hinta vaikka ei miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt;22786830:
Ärsyttää!!! Miksi ihmiset ei voi vastata jos niille laittaa ihan asiallisen viestin esim. kun on ostamassa jotain?

Mä en voi käsittää, ettei tuollaisissa tapauksissa vaivauduta edes ilmoittamaan mitään. Itse kun ilmoitan aina, jos en vaikka haluakaan ostaa sovittua tavaraa tai jos hinta vaikka ei miellytä.

Mulle on kans käyny pari kertaa noin ^
Todella ärsyttävää. Minusta kuuluu ihan perusasioihin ilmoittaa, jos tulee toisiin ajatuksiin.

Muoks. Upsista, lainasin vähän pieleen, mut siis mullakaa ei oo kuvan laittamisen jälkeen ilmoitettu enää mitään tai yhdesti yks tyyppi oli jo tulossa noutamaan tuotetta, mut ei koskaan tullut.

Viimeksi muokattu:
Tuollainen on todella rasittavaa, oli mistä tahansa asiasta kyse. Jos tulee toisiin aatoksiin tai suunnitelmat muuttuu, onko se niin vaikeaa ilmottaa, ettei toinen turhaan odota...

Yhteistyössä