Kyllä yhden lapsen vanhempana on helppoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
....Jos tykkää siitä että saa olla jatkuvasti ohjelmpromoottori. Kyl vaan on helppoo kun keskenään nuo kaksi leikkivät, pelasvat...milloin mitäkin keksivät eikä mun tartte olla ohjelmatoimisto. Seuraakin toisilleen. Itse ainoana lapsena tiedän hemmetin hyvin mistä puhun. Voit kuvitella äitinä olevasi mitä loistavinta seuraa...juupa juu....

[QUOTE="äääää";30432292]....Jos tykkää siitä että saa olla jatkuvasti ohjelmpromoottori. Kyl vaan on helppoo kun keskenään nuo kaksi leikkivät, pelasvat...milloin mitäkin keksivät eikä mun tartte olla ohjelmatoimisto. Seuraakin toisilleen. Itse ainoana lapsena tiedän hemmetin hyvin mistä puhun. Voit kuvitella äitinä olevasi mitä loistavinta seuraa...juupa juu....[/QUOTE]
Voitko kuvitella, on ainoita lapsia joille ei tarvitse olla ohjelmatoimisto ja jotka viihtyvät omissakin puuhissa siinä missä useampilapsisissa perheissäkin!

Helppoa on

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
[QUOTE="äääää";30432292]....Jos tykkää siitä että saa olla jatkuvasti ohjelmpromoottori. Kyl vaan on helppoo kun keskenään nuo kaksi leikkivät, pelasvat...milloin mitäkin keksivät eikä mun tartte olla ohjelmatoimisto. Seuraakin toisilleen. Itse ainoana lapsena tiedän hemmetin hyvin mistä puhun. Voit kuvitella äitinä olevasi mitä loistavinta seuraa...juupa juu....[/QUOTE]

En leikkinny koskaan veljieni kanssa eikä äidin tarvinnut mua viihdyttää. Antaa lasten käyttää sitä mielikuvitusta eikä tehdä kaikkea heille valmiiksi.

Miksi et jaksa leikkiä omien lastesi kanssa? Onko ne väsyttäneet sinut niin että yksi olisikin ollut parempi vaihtoehto.

Kiva asenne. Mitä järkeä tehdä lapsia, jos heidän kanssaan ei halua viettää aikaa?

Yhteistyössä