Kylläpä keljuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avaruuskissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avaruuskissa

Jäsen
26.08.2007
494
0
16
tilasin keväällä elloksesta kahdet ihanat housut..juurikin sellaiset mistä tykkään ihan kauheesti...no nepä ei sit mahtuneet päälle,meni ylös mutta kiristi niin pirusti..heitin ne sit vaatehuoneen ylähyllyl oottamaan jos joskus mahtus päälle...
eilen siivosin komeron..löyty ne housut sieltä ja sovitin..eikö ne hitto vie oo nyt mulle isot :headwall: :headwall: :headwall: voi suoli että ketuttaa!!

mä tilasin vähän aika sit sieltä lapsille vaatetta ja petyin laatuun :/ yhdessä neuleessa oli valmiiks langanveto, yks pusero ei mahtunu päästä läpi ( pääntie ei joustanu yhtään... ) ja yhdessä paidassa oli reikä.. lisäks ei tullu saapumisilmotusta tekstarina kuten olin halunnu, vaan tuli vasta toinen saapumisilmotus kirjeellä kotiin |O

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
mä tilasin vähän aika sit sieltä lapsille vaatetta ja petyin laatuun :/ yhdessä neuleessa oli valmiiks langanveto, yks pusero ei mahtunu päästä läpi ( pääntie ei joustanu yhtään... ) ja yhdessä paidassa oli reikä.. lisäks ei tullu saapumisilmotusta tekstarina kuten olin halunnu, vaan tuli vasta toinen saapumisilmotus kirjeellä kotiin |O

meilki on noissa lastenvaatteis käyny niin että pääntie ei jousta yhtää.Saat sit kiskoo ja venyttää ja repii ja lapsi huutaa...käytä siin sit iloisella mielellä uutta vaatetta :(

Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
No minä kait olisin ollu pelkästään tyytyväinen, jos jotku vanhat housut oliski isot yhtäkkiä :D

juu siis oonhan mäkin toki tyytyväinen et oon laihtunut näin kivasti..mut kun ne housut oli juuri ja just sellaiset mun tyyliset,ja hintaluokaltaankin sopivat!!Ja nyt pitäs satsata uusiin sellasiin jos jostakin sellaset löydän.

Uusimmat

Yhteistyössä