kylläpä mieheni on fiksu hän 22v, ei yhtään biologista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
kyselin hältä hänen nyt oltuaan mukana tässä perhe elämässä jonkun aikaa että mitä mieltä hän on,onko kotona lasten kanssa olo vaan kattoon räkimistä ja helppoa sieltä tuli heti vastaus että ei todellakaan ole.

ja illalla tuo köriläs vieä nousi,minun perääni kun nousin ylös muistaessani pyykit ja tuli leviittää niitä kuivumaan kanssani =) <3

näinhän se on, mut jos hällä olis niitä omia muksuja, olisko niin fiksu? Kun ei ole pakon edessä siinä tilanteessa että otettava vastuu jostakin, voi olla vierestä seuraajana helpompi myöntää tiettyjä asioita.

no ei jokainen mies tajua! ei oikeesti jokainen jonka lapsi on ollut kova heräilee öisin pitkään ja jolla on mahd ollut korvatulehduskierteitä tietää millasta on kun ei saa kunnolla nukkua pitkään pitkään aikaan, meillä tuo aika oli 1v 10kk ja pojan bioisä vaan tokas mulle että eihän se nyt voi olla niin vaikeaa! nukkuuhan se lapsi joskus! joo heräs 3-7kertaa joka yö ja korvatulehduskierteiden aikana nukuin yhteensä pari tuntia yö monessa pätkässä, mutta fiksu isä sanoo että eihän se nyt niin vaikeaa ole,kun pyysin että ottaisi yöksi että saan nukkua.

lisäksi mulla löytyy idiootti kavereitakin, joista yks tokas että kai sä pidät tän kämpän sitten siistinä. jessus että näin punaista olin kuoleman väsynyt kun koskaan ei saanut nukkuu ja lapsi oli vilkas kuin mikä, koko ajan sai vahtii. että kyllä mä luulen että miehet ei ole kaikki niin fiksuja kuin tämä nykyinen on. että valitettavasti ei ne kaikki miehet tajua :(

Yhteistyössä