Kyllapa pisti ajattelemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla Makia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milla Makia

Aktiivinen jäsen
12.08.2006
2 730
0
36
Osuin kotimatkalla rajun auto-onnettomuuden melkein silminnakijaksi, eli olin paikalla ensimmaisten joukossa ensiapua antamassa. Tassa kolarissa kuoli yksi henkilo. Toisen kohtalosta minulla ei ole tietoa. Mies, jolle annoin ensiapua, todennakoisesti selviytyy, vaikka kallo nakyi lapi. Onnettomuuspaikka oli mutkassa, ja toinen lisakolari tapahtui aivan muutaman metrin paassa minusta, kun tiella seisonut tytto jai paikalle osuneen auton yliajamaksi. Paikalle tuli ambulanssit, paloautot ja helikopteri. On se elama vaan niin arvaamatonta ja kyllapa pisti ajattelemaan ja kuinka totta se onkaan, ettei riidoissa pitaisi koskaan erota. Ajelkaa varovasti!

Arvaapa kuinka paljon pisti ajattelemaan kun itse katseli ambulanssia, joka tulee pillit päällä hakemaan omaa lasta onnettomuuspaikalta? Vielä enemmän olisi ollut ajateltavaa, jos se olisi myös lähtenyt pillit päällä. Onneksi ei, ja lapsi lähti kyydissä eikä ihan muun auton kyydissä.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/berkshire/7814537.stm
Tuossa uutisjuttu eilisesta onnettomuudesta, jossa olin ensiapua antamassa. Kylla on kovasti koko paivan pyorinyt tama tapaus mielessa ja jotenkin kylmasi tuon kolaripaikan ohi tanaan ajaa. Edelleenkin kaikille turvallisia ajomatkoja!

Yhteistyössä