Kylläpä tuli paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Su Rullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Su Rullinen

Vieras
Kävin illalla ystäväni luona ja siltä se nyt vaikuttaa, että hän on muuttunut, ainakin minua kohtaan. Ei tunnu minun jutut enää kiinnostavan ollenkaan, ei ees esitä kiinnostunutta. Samalta on tuntunut muutamalla viimeisellä kerralla.
En tiedä mistä johtuu... itse ainakin olen kuunnellut hänen asioitaan, moneen kertaankin samat asiat.
Harmittaa koska meillä oli ennen niin hyviä juttutuokioita yms. Eikä mulla oo liikaa kavereita täällä.
No, melko varmasti hän tulee sit kun on rahat loppu ja sit taas kiinnostaa olla kaveri... :( Et kiva. On vaan niin pettynyt olo. Miks ihmisen pitää muuttua tuolleen.

Halusin vaan purkaa tän ajatuksen.

Ihmiset muuttuvat ja ihmissuhteet muuttuvat. Elämän aikana joutuu myös luopumaan muutamista ihmisistä. Tuokin kaveri voi silti taas toisena päivänä olla erilainen.

Onko tällä ystävällä mahdollisesti huolia tai murheita joista ei ole sinulle syystä tahi toisesta puhunut? Älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään, "vika" voi olla niin monessa asiassa, yritä ottaa asia vaikka puheeksi ystäväsi kanssa, mistä sitä tietää vaikka hän tekisi koko homman täysin huomaamattaan koska on ajatuksissaan omien murheidensa vuoksi/kärsii kevätväsymyksestä/masennuksesta....? Ja jokainen meistä muuttuu ajan myötä, myös sinä

Yhteistyössä