Kylläpä v....aa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aisiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Höh, tuppukylät on jees.. :D

Varsinkin tilanteessa, et kaikki tietää sinut mut sinä et oikeastaan ketään.. :whistle:

Sen muuten olen huomannut :D
En viittis kertoa tämän tuppukylän nimeä, ainiin, täähän on kaupunki ja perseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:

Varsinkin tilanteessa, et kaikki tietää sinut mut sinä et oikeastaan ketään.. :whistle:

En viittis kertoa tämän tuppukylän nimeä, ainiin, täähän on kaupunki ja perseestä.

Hei, mun tarvii kans tunnustaa, tääkin on nykyään kaupunki! Pääsee aina unohtuun semmonen ärsyttävyys. :kieh:

Hei, mun tarvii kans tunnustaa, tääkin on nykyään kaupunki! Pääsee aina unohtuun semmonen ärsyttävyys. :kieh:

Ettei vaa olla kaikki samasta paikasta? Muahhahhahahaa. Ei vaines - eiköhä näitä kolokkia Suomen maassa riitä..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Uusi suuri ja mahtava Kouvostoliitto?

Tää oli ihan paras :D

Osuiko siis oikeaan vai naurattaako sua yhtä paljon kun mua?

Tosiasiassa en tiedä mitä tarkoitat, mutta itseäni nauratti tuo, että tätä paikkaa vertais tuohon neuvostoliittoon. Siis en asu missään itä rajalla, pikemminkin keskemmällä Suomea. :D

Tosiasiassa en tiedä mitä tarkoitat, mutta itseäni nauratti tuo, että tätä paikkaa vertais tuohon neuvostoliittoon. Siis en asu missään itä rajalla, pikemminkin keskemmällä Suomea. :D

Ainiin, tarkoitin aiemmin, että asun itä-suomen läänissä. Ja sehän on helekatin iso alue.

Mut onhan tuppukylissä sekin hyvä puoli, että jos et muista jotain omia henkilökohtaisia asioita/mokia, niin moni muu kyllä tietää. Ja monesti paremmin kuin sinä itse :)

Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Mut onhan tuppukylissä sekin hyvä puoli, että jos et muista jotain omia henkilökohtaisia asioita/mokia, niin moni muu kyllä tietää. Ja monesti paremmin kuin sinä itse :)

Totta. Nytkin varmaan ihmettelevät minun tekemisiä tai tekemättä jättämisiä...

Suuri ja mahtava Kouvostoliitto syntyi vuoden alussa Kymenlaaksossa ja synnytystuskat oli valtaisat. Jälkeisiä tipahtelee yhä. Pääosin itsenäisytensä menettäneiden pikku tuppukylien paikallislehdissä tekstariosioissa.
Eli Kouvolasta tuulee ja lujaa mutta sisäsiittoisesti puhuri läjähtää seinään uuden suuren rajapyykkien kohdalla.
Jep, ei oo helppoo täälläkään joten kuppi teetä ja sympatiaa täältä sinne, mikä lie teidän raitilla mättääkään, jäädään porukalla odottelemaan ihmettä joka pyyhkäisee yli kaiken muun kuin ruuhkasuomen.

Yhteistyössä