Kylläpäs nyt hymyilyttää ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naantalin aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naantalin aurinko

Vieras
Nimittäin tuntuu ihan kuin olisin herännyt jostain horroksesta. Ja uskomatonta mutta totta se vaan on, että sitten kun on ihastunut/rakastunut, alkaa vetämään magneetin lailla vastakkaista sukupuolta puoleensa.

Sainpa eilen vaan kuulla, että erään ystäväni miespuoliset kaverit olivat todenneet kaverilleni että mä oon todella kaunis ja että onkohan mulla miestä vai oonko sinkku jne. :D Eikä tämä vielä tähän jää. Eilen lähdin käymään viihteellä, ja valehtelematta kahdeksan eri miestä yritti iskeä mua :D Wuhuu.

Aikaisemmin siis tuntui kuin olisin elänyt jossain harmaassa mössössä tai jotain. En käynyt missään enkä todellakaan herättänyt kenessäkään minkäänlaista huomiota. Sittenpä tajusin rakastuneeni, aloitin elämäntaparempan ja liikunnan ja jopa alkoi verikin vetää kotinurkista pois. Ja tässä sitten lopputulos. Rakkauteni kohdetta en ole vielä omakseni saanut, mutta sitä onnea odottaessa voikin nauttia muiden huomiosta ;)

Ihanaa! Pirteää syksynjatkoa ja onnea unelmiesi miehen hurmaamiseen!
Kiva että tällaisiakin aloituksia saa lukea, iänikuisten ": Olen läski ja surkea ja astuin vielä koiranpaskaankin"-valitusten joukosta!

• Tykkää
Reactions: Metis

Yhteistyössä