kylläpäs oli tyly lääkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
käytiin pojan 8 v kanssa korvan takia lääkärissä. Ajat oli tunnin myöhässä ja poika ahkeroi ja piirsi legokirjasta malleja joita rakentaa kotona. Lääkärin huoneessa lääkäri lupasi pojan laittaa leimoja paperin toiselle puolelle mutta kun oltiin lähdössä niin nappas ne pojalta ja sanoi ettei se saa niitä kun voi tulla jotain väärinkäytöksiä. Jäin huuli pyöreänä kattomaan sitä ja poika itki kun tunnin työt jäi sinne. Niitä leimoja oli useita sikin sokin sen piirustuksen takana ja tuskin minä niin narkkarin näköinen että olisin huumereseptejä kirjotellut. Tekis mieli tehdä valitus. Jäätiin sit sinne odotustilaan ja piirsin pojalle uudestaan ne mallit.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Voisit kyllä huomauttaa,tökerösti käyttäytyi.

mietin kyllä että se oli loukkaavaa sekä poikaa että mua kohtaan. Ollaan tuttuja asiakkaita tk:ssa pojan astman takia ja pojan mumma siellä töissä. Ajattelin että soitan ylilääkärille maanantaina ja kysyn että mikä tämä homma nyt oikein oli. Koko kotimatkan poika itki.

No ihan niitten leimojen takia just ei ole saanut viedä. Ihan oikein se lääkäri teki, selitä se lapselle minkä takia se lääkäri teki niin. Ihan sama oletko vai etkö ole narkkarin näkönen mutta säännöt ovat sääntöjä niistä ei poiketa. Sen olis lääkäri voinut ajatella uudelleen, että olisiko ylipäänsä antanut niitä leimoja naputella.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
No ihan niitten leimojen takia just ei ole saanut viedä. Ihan oikein se lääkäri teki, selitä se lapselle minkä takia se lääkäri teki niin. Ihan sama oletko vai etkö ole narkkarin näkönen mutta säännöt ovat sääntöjä niistä ei poiketa. Sen olis lääkäri voinut ajatella uudelleen, että olisiko ylipäänsä antanut niitä leimoja naputella.
kaikki muut lääkärit antaa niitä laittaa ja koskaan ei käytös tuollasta ole ollut. Onhan se sama leima siinä lääkereseptissäkin....

Tää nyt on vähä samaa sarjaa kun kolmonen 3v piirsi ma lääkäriin mennes lääkärille piirustuksen jo kotonaollessa niin lääkäri otti sen käteensä, kehu ja anto takas :o Likka vähä hölmönä katto sen päälle että niin ei kelvannu vai. Menköön sen piikkiin et oli nuori mies lääkärinä joten ehkei tajunnu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Tää nyt on vähä samaa sarjaa kun kolmonen 3v piirsi ma lääkäriin mennes lääkärille piirustuksen jo kotonaollessa niin lääkäri otti sen käteensä, kehu ja anto takas :o Likka vähä hölmönä katto sen päälle että niin ei kelvannu vai. Menköön sen piikkiin et oli nuori mies lääkärinä joten ehkei tajunnu.
sarjassamme tyhmät lääkärit....tuolla tk:ssa on aina muut lääkärit niitä leimoja antanut laittaa ja mitä merkitystä sillä on onko se siinä paperissa vai reseptissä kun se sv numero kuiteski näkyy? Mä taidan itse olla tyhmä mutta tuollanen lääkäri ei sovi siihen että hoitaa lapsipotilaita jos ei osaa niitä käsitellä eikä maalaisjärkeä käyttää.

Yhteistyössä