V
"vieras"
Vieras
perhe elämään ja mieheen..pakko purkaa vähän kun kiehuu..viikot niin tylsää,mies töissä ja itse kotona kahden lapsen kans..mies tulee töistä ja painelee pihalle tekeen omia ja minä jään taas lasten kans. miehellä hyviä harrastuksia mitä voi kotona tehdä jne. ja minulla ei muuta kun koti ja lapset. asutaan sen verran syrjässä että ei tule lähettyä kovinkaan usein mihinkää muualle kun kauppaan ja samalla saatan käydä jollain kaverilla. Mitään ei tehdä kahdestaan tai koko perheenä,siitäkin on keskulteltu mutta asialle ei näy tulevan muutosta. Olen aika kypsä jo tähän eloon. ja kaiken lisäksi minua ei ymmärretä jos olen kiukkunen tai väsynyt..(nuorimmainen ollut aika hoijettava)en tiiä onko minulla asenne väärä vai missä on vika..itse kumminki olen sellainen luonne että tarvin yhteistä aikaa ja molemminpuolista tukea asiassa kun asiassa ja aina saa olla ruikuttamassa ja keskutelemassa. taitaa olla vaan niin että miehellä ei kiinosta muu kuin omat tekemiset ja minulle ihan sama..lapsista kyllä välittää jne mutta minun voinnille ja tarpeille ihan sama..tiedä sitten missä mättää.