kyllästynyt tähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
perhe elämään ja mieheen..pakko purkaa vähän kun kiehuu..viikot niin tylsää,mies töissä ja itse kotona kahden lapsen kans..mies tulee töistä ja painelee pihalle tekeen omia ja minä jään taas lasten kans. miehellä hyviä harrastuksia mitä voi kotona tehdä jne. ja minulla ei muuta kun koti ja lapset. asutaan sen verran syrjässä että ei tule lähettyä kovinkaan usein mihinkää muualle kun kauppaan ja samalla saatan käydä jollain kaverilla. Mitään ei tehdä kahdestaan tai koko perheenä,siitäkin on keskulteltu mutta asialle ei näy tulevan muutosta. Olen aika kypsä jo tähän eloon. ja kaiken lisäksi minua ei ymmärretä jos olen kiukkunen tai väsynyt..(nuorimmainen ollut aika hoijettava)en tiiä onko minulla asenne väärä vai missä on vika..itse kumminki olen sellainen luonne että tarvin yhteistä aikaa ja molemminpuolista tukea asiassa kun asiassa ja aina saa olla ruikuttamassa ja keskutelemassa. taitaa olla vaan niin että miehellä ei kiinosta muu kuin omat tekemiset ja minulle ihan sama..lapsista kyllä välittää jne mutta minun voinnille ja tarpeille ihan sama..tiedä sitten missä mättää.

sitä samaa olen miettiny että herra on aina halunnut perheen jne ja nyt kun on niin omat hommat ja kaikki menee meijän edelle. juu ollaan oltu pihalla jne mutta ei oikein tule mitään varsinkaan nyt kun vauva on ollu aika itkunen illasta.

ja miksi alkaa kimppaan + perustaa perhe miehen kanssa, jonka kanssa ei intressit käy yhteen ja se aiheuttaa pahaa mieltä

no sanoppa muuta..itsekki miettiny tätä ja etä mikä on menny niin vikaan että tilanne on tämä. Kumminkaan meidän yhdessäolo ei ole koko aikaa ollut tämmöistä. eroa mietiskelly ja pähkäilly kaikkia vaihto ehtoja..jos pyydän miestä avuksi jne. niin se saattaa auttaa mutta jossain vaiheesa asia menee niin että minä en anna hänen harrastaa ta tehdä omia juttuja vaikka asia ei ole niin. jollekki on näköjään vaan vaikea yhdistää perhe ja omat tekemiset.

Siis oletko puhunu miehen kanssa asiasta? Minkä ikäisiä lapset on,voisko mies ottaa vaikka isommat mukaan pihalle jos vauvan kanssa ei onnistu lähteä? Minkä ikäinen vauva on,mikähän on itkuisuuden syynä?
Voisitko keksiä itselles harrastuksen jota voisit kotona harrastaa? Jos mies sanoo välittävänsä lapsista niin hänen luulis kyllä jaksavan myös viettää aikaa heidän kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26455867:
luulen kyllä että se on ihan normaalia haluta välillä olla yksinkin, ainakin hetken. :kieh:

tottakai on ja molemmilla pitää saada olla välillä yksin mutta kun tämä on koko ajan tälläista. ei edes vkl tehdä mittä yhdessä taikka käydä missään. joskus miehen kotona ja siskolla ja muuta ei.

[QUOTE="vieras";26455902]Siis oletko puhunu miehen kanssa asiasta? Minkä ikäisiä lapset on,voisko mies ottaa vaikka isommat mukaan pihalle jos vauvan kanssa ei onnistu lähteä? Minkä ikäinen vauva on,mikähän on itkuisuuden syynä?
Voisitko keksiä itselles harrastuksen jota voisit kotona harrastaa? Jos mies sanoo välittävänsä lapsista niin hänen luulis kyllä jaksavan myös viettää aikaa heidän kanssaan.[/QUOTE]

ollaan puhuttu ja sovittu että asioihin tulis muutos mutta kun ei. esikoinen on 2v ja vauva 8vk ja vauvalla pahat maha vaivat. mies ottaa vanhimman välillä mukaan mutta ei aina koska ei voi rauhassa tehdä. ja ollaan puhuttu että kävisin lenkillä tai jotain mutta ei oo vielä päässy. tänään viimeksi sanoin että en sitte oo kertaakaan päässy lenkille mutta meni vain ulos. tosin olen ollu sille niin ärtynyt nyt että ei varmaan paljo kiinosta päästää.

Sä vaan ilmoitat: "nyt mämeen lenkille. Moikka" ja todellakin menet sinne lenkille. Ei mies tule sulle tyrkyttämään sitä omaa aikaa, vaan sun täytyy ottaa se. Oot ihan lian helpolla miehesi päästänyt

Sä vaan ilmoitat: "nyt mämeen lenkille. Moikka" ja todellakin menet sinne lenkille. Ei mies tule sulle tyrkyttämään sitä omaa aikaa, vaan sun täytyy ottaa se. Oot ihan lian helpolla miehesi päästänyt

niin teen aina jos haluan kaupunkiin tai muualle että ilmotan vaan että menen nyt mutta tämä on aika hankalaa muutenkin.yleensä tulee sanomista jos niin teen kerran soitin sille ulos että haluan lenkille että lähen nyt niin ei tullut ja kello oli jo niin paljon ku tuli että en mennyt.

Yhteistyössä