Hae Anna.fi-sivustolta

Kylmä kesä

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Umma, 13.05.2020.

1. Umma Vierailija

Miten olisi pieni katsaus ensi kesään? Olen ristiverikkö. Muutoksia pitäisi minulle tulla (omasta itsestäni kiinni) asuntoon ja talouteen. Katselen viidelle tänään jos löytyy muita koronakaranteenilaisia.

2. Karanteenissa Vierailija

Korteissa näkyy kodin muutos. Se ei näy isona tai ole niin suuri. Mieleen tuli ehkä kyse on remontista, kunnostuksesta ennenkuin muutosta. Tai sitten tällä tarkoitetaan muuttoa lähelle. Tiedät itse mistä on kyse. Joka tapauksessa toiveen toteutumista sen suhteen. Raha tuo yllättävän menon ja valintatilanteen perään. Nämä ovat erillisiä asioita. Rahaa tulossa työskentelyn tai palvelun myötä.

Mitä rakkauteen minulle? Olen ristiverinen nainen.

3. Umma Vierailija

Kiitos.

Sinulle nousee liikkeen ja matkustamisen kortti, toki voi myös kuvata viestejä, jotka sinkoilevat ilmassa eli aktiivista viestintää jonkun kanssa. Ajallisesti tämä sijottuu numeroon kuusi.
    Kortteihin tunnuskortiksesi nousi rakastavaiset ja viereen parisuhteen kortti. Jos siis sitä olet hakenut tai hakemassa suhteessasi niin sen tulet myös saamaan. Hieman vaikea tulkita mutta jotenkin sain kortteihin sellaista, että oletko jo parisuhteessa? Onko siinä lapsia mukana?

4. Lovea. Vierailija

Asunnon vaihto tulee esille. Siirtyminen kompaktimpaan ja vaikka nykyinenkin hyvä niin eneegianmuutos on tärkeää jotta voit saada muitakin muutoksia paremmin elämääsi.
    Talous näkyy kädestä suuhun eli kaikki mitä tulee niin menee kyllä. Et elä niukkuudessa kumminkaan. Joku uusi asia työhön alkaa muutos parempaan vaikka saattaa aluksi tuntua muunlaisena.

Olen seurustellut ihan hieman vajaan vuoden ajan miehen kanssa. Miltä jatko näyttää? Onko miehen puolelta oikeata rakkautta ja johtaako tämä myös suhteen kehittymiseen, esim yhteen muuttoon jne. Miten tämä näkyy sinulle ulkopuolisena?

5. Umma Vierailija

Kiitos.

Sanoisin että jotain haasteita tulee suhteeseenne, mutta sehän vain puhdistaa pöytää, täällä näkyy nimittäin sen myötä suhteen vahvistuminen. Ei tässä siis kolmansia näy, vaan kyseessä on ihan arkiasiat mitkä vaativat hieman selventämistä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri