kylmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehet

Vieras
Onks miehet yleensä seksin suhteen hirveän haluttomia.
Nuoret naiset ei näköjään kiinnosta ketään.
Miten ihmeessä voin saada seksistä kokemusta jos miehen saaminen on yhtä vaikeaa kun euroviisujen voittaminen.

Miehet ei pidä naisista tai en ainakaan minä ole sellaisiin miehiin törmännyt. Ei kaikki naiset voi näyttää huippumalleilta ainakaan ihan kokonaan. Pitäis olla täydellinen, jotta sais miehen. Eihän miehetkään ole täydellisiä.

No en mä voi siitä ketään syyttää ettei naiset ole suosittuja. Tai että mä en ainakaan ole kelvannut, mutta voiko joku mies kertoa yhdynnästä jotakin. Tai miehistä jotakin. En tiedä miehistä mitään enkä tule ikinä tietämäänkään.
Olen hirveän kiinnostunut asiasta kun ikää on jo vähän päälle 20 v. eikä mitään tietoa paitsi kirjatietoa peruskoulun bilsan tunnilta.

Mistä asioista mies saa siemensyöksyn?
Miten miestä tulee puhutella?
Mistä paikasta saa koskettaa?
Mitä mies tekee kun on kiinnostunut naisesta?
Mistä olen jäänyt, jään ja tulen jäämään paitsi ikuisesti?

Olen kuullut, että miehet pitävät naisista joilla on hirveän pistävä kielenkäyttö, Korkea koulutus, pokkaa tiuskaista mitä sylki suuhun tua, pienet rinnat, olematon lantio, tiukka perse, pikkulapsen kasvot ja haísee tupakalta, aina kännissä ja toimii kiertopalkintona. Uskottomuus kuulema kiehtoo. Se on varmasti totta.
Olen iloinen heidän puolestaan. Säästympähän taudeilta ja raskaudelta. Omatuntokin pysyy puhtaana.
Vanhanpiian puhetta, mutta onhan se totta, että säästympä murheilta samalla kun säästyn elämältäkin.

Jos tahdotte keskustella kahden kesken niin jättäkää nettiosoitteenne, vaikka tuskin vastauksia tähän tekstiin saan.

Hyvää kesää teille kaikille. Mun kesä on sika tylsä ja yksinäinen, enkä tarkota kavereita. Voi tätä nuoruutta koska se on ohi. Ehken enää silloin tahdo miestäkään.