kylpylöistä tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ajateltiin lähteä kylpyläreissuun 2- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa, pääkaupunkiseudulta jonnekin suht lähelle mutta minne, ei olla ikinä käyty joten jos osaatte suositella jotain kivaa jossa olisi lasten kahluuallas tai vastaava tai jotain tekemistä tuonikäisille niin kertokaa ihmeessä. n.150 km säteellä pääkaupunkiseudulta.
kiitos!

Aulangolla on ihan vauva-allas(vettä kai jotakin 10-20cm) muttei ihan sellaista 3v sopivaa.. mun mielestä. Muuten kiva paikka. Lapsille sopiva saunakin (linnunlaulua eikä kuuma).

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Aulangolla on ihan vauva-allas(vettä kai jotakin 10-20cm) muttei ihan sellaista 3v sopivaa.. mun mielestä. Muuten kiva paikka. Lapsille sopiva saunakin (linnunlaulua eikä kuuma).

Kuulostaa pelottavalta jos talvella linnut laulaa saunassa. Olisko jäänyt lauteiden alle linnut talvehtimaan?

Alkuperäinen kirjoittaja mamukas:

Kuulostaa pelottavalta jos talvella linnut laulaa saunassa. Olisko jäänyt lauteiden alle linnut talvehtimaan?

Joskus tuli myös klassista, mahtuiskohan sinfoniaorkesterikin sinne lauteiden alle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Mäkin suosittelen Caribiaa Turussa ja Nokian Eden on kanssa ihan mainio.

No nämä on lapsille parhaat mutta matkaa enemmän kuin 150km.. Nokialla tais olla että lisävuode lapselle ei edes maksanut mitään, ja kun toinen oli matkasängyssä niin halvaksi tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja mamukas:

Jaa sua pelottaa linnunlaulu??? Se on meidän lasten suosikkisauna!! Käydään siellä aina kun ollaan Aulangolla. Suosittelen sitä!!

Me oltiin viime kesänä ikaalisissa kahden lapsen(1ja4v.) kanssa. Varmaan mennään tänä kesänä kolmen kanssa. Meillä lapset tykkäs! Jos raaskisin niin seuraava huone otettais just siitä kylpylärakennuksesta, olis liikkuminen helpompaa. Ykkösbonuksen henkilökuntakortilla siellä toisessa rakennuksessa oli vaan niin paljon halvempi asua..

Yhteistyössä