V
vierailija
Vieras
Siis ei ollut humalassa.Muistettiin kuitenkin mainita, että ollut humalassa. Miksiköhän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis ei ollut humalassa.Muistettiin kuitenkin mainita, että ollut humalassa. Miksiköhän?
Onnettomuus johtui siitä, että kyseinen henkilöauto pysähtyi osittain kaistalle ja auton matkustajat selvittelivät välejään tiellä. Ovatko ruotsalaiset tarpeeksi tyhmiä toimiakseen noin typerällä tavalla?
Että Ei ollut humalassa, sitä tarkoitat?Muistettiin kuitenkin mainita, että ollut humalassa. Miksiköhän?
Mikä jutussa on mielestäsi oleellista? Sekö, että ihmiset olivat jotain tiettyä kansallisuutta tai rotua. Ehkä se, että jotkut asiat jäivät epäselviksi.Onko asiasta kysyminen ja tosiasioiden kertaaminen peenjauhamista?![]()
Napakymppi.Vai oliko ehkä mun tyhmyys se tärkein?
Teit aloituksen Luumäen onnettomuudesta, jotta saisit nostaa esille Algoman tyhmyyden.Napakymppi.
Teit aloituksen Luumäen onnettomuudesta, jotta saisit nostaa esille Algoman tyhmyyden.
Mulla on vaikea löytää tästä sitä viisautta..
Teit aloituksen Luumäen onnettomuudesta, jotta saisit nostaa esille Algoman tyhmyyden.
Mulla on vaikea löytää tästä sitä viisautta..