Hae Anna.fi-sivustolta

Kyproksella vaivaset 15 astetta :o

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä daa, 04.11.2006.

1. daa Vierailija

Onko normaalia, että tähän aikaan Kyproksella on vain 15 asettta? Olemme lähdössä sinne lomalle ensviikolla ja kyllä vituttaa jos tämä on kaikki mitä sieltä irtoaa. Taitaa tulla shoppailu ja ryyppyloma.

2. Pafos Vierailija

Eihän nyt enää voi olla hellekelit Kyproksellakaan, vaikka siellä voi asustella vuodet ympäriinsä, niin talvi se on sielläkin.
    Kyprokselle syyskuussa-lokakuussa, silloin on helteet vielä ja voi nauttia rantakeleistä !

3. Ålands Tapsa Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Naapurin appivanhemmat viettävät talvet Kyproksella ja aina kehuvat miten lämmintä siellä on. OK, ei sieltä tähän aikaan löydy keskikesän auringonotto kelejä, mutta jos ei rusketusta ole hakemassa ja haluaa vain olla lomalla ja nauttia niin hyvä valinta. Kyproksella on kuitenkin tilastojen mukaan eniten aurinkopäiviä, n. 350 vuodessa, aika huono tsäga jos sattuisi ne loput juuri sinun (teiden) lomalle. Hyvää ja mukavaa lomaa teille täältä "lumiselta" ahvenamaalta. ps. lumensyvyys juuri nyt on muuten 26 cm..

4. lämpöisempää Vierailija

Onhan siellä joka tapauksessa paljon lämpimämpää kuin Suomessa, joten ihan mukava matka toivottavasti Teille on tulossa!

5. Mikki2 Vierailija

Nyt ei ole normaalit säät sielläpäin yleensäkään. Itse seurailen Kreikan säitä jatkuvasti ja nyt vielä enemmän mielenkiinnolla, koska olen sinne lähdössä. Muutamassa päivässä sää kylmeni ja tämä viikonloppu näyttäisi olevan se kylmin. Pohjois-Kreikassa on pakkasta vuorilla ja Thessalonikissakin (jonne lennän) vain muutama aste päivällä. Viikon päästä luvataan reilut 10 astetta enemmän. Minulle riittäisi, jos olisi 15 astetta Thessalonikissa, joka taitaa olla siellä aika lähellä keskimääräistä päivälämpötilaa tähän aikaan. Yli 20 ei kuitenkaan ole harvinaista sielläkään, joten silloin minulle taitaisi jo tulla kuuma niillä vaatteilla, joita olen mukaan ottamassa.

6. sp Vierailija

jo se, että siellä ei ole pakkasta eikä lunta riittää minulle...

talvi on sitten turha keksintö

7. skikke Vierailija

Kyllä sielä vain tähän aikaan sopii oottaa lämmintä, Kyproksen keskilämpötilat tähän aikaan on vuosien varrella olleet 20-30 asteen välillä. Mutta niinkö joku jo aiemmin mainitsi, joka puolella Etelä-Eurooppaa tuntuu olevan nyt aika köyhät säät...En sitten tiedä mistä johtuu, mutta eiköhän ne vielä lämpene tässäkin kuussa.

8. turska Vierailija

JOs meinaat ryypätä ja shoppailla ota euroja rutkasti mukaan siellä on h-----tin kallista kaikki jopa kallimpaa kuin suomessa.

9. turska Vierailija

JOs meinaat ryypätä ja shoppailla ota euroja rutkasti mukaan siellä on h-----tin kallista kaikki jopa kallimpaa kuin suomessa.

10. daa Vierailija

Oon ollu sielä ennenki ryyppäämäsä ja shoppailemasa, enkä tarttenu mitenkään rutkasti rahaa.Mun kaveri selevis 200 eurolla Protaraksella, vaikka se ryyppäs viitenä päivänä viikosa.

11. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei tuo mikään valitseva sää ole Kyproksella, kyllä kai sen jokainen ymmärtää. Vuosi sitten lämpötilat pyörivät 20...23 asteen vaiheilla, muutamaa päivää lukuunottamatta. Ei kai tästä asiat ole muuttuneet viime joulukussa riitti 18. päivään saakka 20 asteen päivälämpötiloja.

12. tilastoa Vierailija

13. .... Vierailija

Kyproksesta oli puhe nyt..

14. Mikki2 Vierailija

Tokihan sen huomasin. Ensimmäinen lauseeni sen jo kertoo. Muistapa muistuttaa myös kaikkia muita asian vierestä kirjoittavia. Mutta siihen ei taitaisi edes sinun aikasi riittää.
    Hyvää illanjatkoa, ystäväiseni!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri