Hae Anna.fi-sivustolta

Kypros

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Kyprokselle?, 07.03.2007.

1. Kyprokselle? Vierailija

Onko Kypros turvallinen kohde? Kerro miksi minun kannattaisi varata matka sinne. Hotellisuosituskin olisi kiva saada. Nähtävyydet jne. kiitti

2. kuultua, ei koettua Vierailija

Kyproksella on paljon venäläisiä turisteja ja monet siellä vakinaisesti käytvät ovat siirtyneet muihin lomapaikkoihin.

3. evie2 Vierailija

Olemme olleet muutaman kerran Kyproksella,on mielestäni todella turvallinen paikka!
    Pafoksen seudulla on melko paljon nähtävää mutta olemme kiintyneet Protarasin seutuun ja hotelli Nausicaa Beachiin lähinnä sen kiireettömän rantaelämän vuoksi,myös Althea Beach on mukava paikka.Nikosiassa kannattaa käydä.

4. evie2 Vierailija

En ole muuten ikinä törmännyt venäläisiin siellä?
    ja lisäksi ruoka on aina ollut hyvää lähes paikasta riippumatta.

5. niinam Vierailija

Ei venäläiset Protarasiin tule, eikä pafokseen. Menevät sinne ostoksille lähinnä ja siis Limassoliin.
    Protaras on kauhea paikka, sopii lapsiperheiden lomarysäksi.

6. vihastunut lukija 5 Vierailija

Tuon olet kertonut jo ainakin sata kertaa. Kuten Halkidiki on aitoa Kreikkaa, Karpa on vauras, Peloponnesos (TOLO JA NAFPIO) on aidompaa Kreikkaa ja Kreeta on paska.
    Vaihda jo se levy please.

7. vaan Vierailija

8. zorbianna Vierailija

Moi! Eilen palasin Kyprokselta, Pafokselta. Olen tehnyt Kyprokselle monta matkaa jo aikaisemminkin, eri paikkoihin siellä! Joten... suosittelen lämpimästi esim. Pafosta, siellä on hyviä ostospaikkoja, samoin ruokapaikkoja... lyhyt matka vuoristoon, jos kauniit vuoristomaisemat kiinnostaa! Hotelleiksi voin suositella esim. Anemia ja Sofiannaa... molemmat ovat lähellä keskustaa, mutta kuitenkin rauhallisella paikalla, sivukadun varrella!
    Kypros on, mielestäni, erittäin turvallinen paikka... olen siellä liikkunut yöllä sekä päivällä, enkä koskaan ole kohdannut mitään pelottavaa tms.
    Kyproslaiset ovat hyvin avuliasta ja palvelualtista kansaa... kun kysyy, niin neuvon kyllä saa! P.s. siellähän puhutaan yleisesti hyvin englantia!
    Jos mieleesi tulee kysymyksiä, niin vastaan mielelläni!

9. Meri Vierailija

Kyproksella mä viimeks olin ja Kyprokselle seuraavaksikin menisin

10. quinta Vierailija

Etkö sinä ollutkaan Kouvolassa ja menossa uudelleen Kouvolaan?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri