Kyseleekö teillä isovanhemmat teitä kylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen tytön äiti

Vieras
Mietin vain,että onko outoa,kun anoppi ja miehensä asuvat tusosa 2km päässä,eivätkä ole kOSKAAN kyselleet meidän perään,että tullaanko kylään..Eivätkä juurikaan itsekään meillä käy.Its esaadaan itsemme aina kutsua kylään,mutta ärsyttää kun ei meitä ikinä niin "kaipailla".Tietty anopilla on oma elämänsä,mutta mietin vain,että miten muilla on?

Ei kysele, me käydään siellä muutenkin 5krt/vko :D
Mun vanhemmilla siis. Toisessa mummulassa käydään n. kerta kuussa.

*muoks*
Kyselee, jos ei olla pariin päivään käyty, et miksei olla ;)

mun vanhemmille se on automaattista (tai siis äidille) että siellä kerran viikossa käydään.. Miehen isä ja hänen nykyisensä soittelevat kylään.. ja miehen äidille (täys alkoholisti) saa soitella että koskas suvaitsis tulla käymää et malttas olla selvinpäin näkemässä lapsenlastaan..

Ei meitä vanhemmat kysele kylään, mennään jos sattuu huvittaa ja ovat kotona. Anoppi saa mun puolesta ollakin ihan omassa rauhassaan.. Enkä mä pyydä, kyllä ne tulee itsekseenkin jos kiinnostaa :D

Juu,pyytävät ja käyvät itsekkin meillä vähintään kerran viikossa ja kerran viikossa siellä.Niille on tärkeää että saavat seurata vauvan touhuja ja mitä ehtinyt oppia jos pari päivää väliä.Ja vähintään kerran päivässä soitellaan.Kuulema tuo pikkuväki piristää kun saavat olla niiden seurassa,kun mulla 9 kk ja veljellä parivuotias joita ihastelevat :)

mä käyn mun porukoilla ihan ilman kyselyitä, joskus jos en koko viikkoon käy niin soittelevat että miks en oo käyny...miehen porukat asuu kauempana ja käydään siellä n. kerran kuussa.Yleensä miehen äiti kyselee muutama viikko vierailun jälkeen että koska tullaan taas seuraavan kerran.Meillä taasen ei käy kukaan :) paitsi tietty jos on joku juhla.

Meillä on tapana viettää niin synttäreitä kuin nimipäiviäkin ja kun lähisuvussa on jo 9 ihmistä, se tekee jo kahdeksattoista kemut vuodessa. Päälle äitienpäivät ja isäinpäivät. Joulunakin tavataan, samoin jussina. Yhteinen vappulounas on vuosikymmenten perinne. Näiden lisäksi ei varsinaisesti kyläillä, mutta kun samassa taloyhtiössä asutaan, tavataan lähes päivittäin tuossa pihassa.

Mun vanhemmat ei kysele, kun käydään yleensä joka viikonloppu heillä. Sitten, jos ollaan jostain syystä käymättä, esim. sairaana, niin saattavat soittaa ja kysyä miksei oo käyty. Anoppi soittelee joskus aina iltakahville, kun asutaan melko lähekkäin, mutta sinnekin mennään yleensä ilmoittamatta. Meillä käyvät lähinnä synttäreillä, toki joskus muulloinkin, mutta melko harvoin.

Eivät pyytele ja kysele. Matkaa mummoloihin on tarkoituksella paljon, ja silloin kun kuvioihin sopii, saatetaan käydä. Äitini on varsin vaativassa ja kuormittavassa työssä, ja tarvitsee aikaa ihan itselleen ja onneksi osaa sitä ottaakin.

Ja meillä on kissoja ja koko suku on oikein oikein allergista väkeä. Voi surku.

Yhteistyössä