Kyselin eilen täällä ovulaatiotestin tulkintaa, mutta tänään olen vielä enemmän sormi suussa. (kuva (ehkä))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +/-?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+/-?

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=4157660.jpg
Tuossa pitäisi nyt olla linkki eiliseen kuvaan, mutta en tiedä onnistuiko.

Tuosta siis eilen tulkittiin, että tänään olisi kiunnon viivat, koska tuossa tuo testiviiva on vielä hieman hailakampi. Tänään kuitenkin testiviiva oli VIELÄ VAALEAMPI!

Voiko testiin tulla jotain vielä ovulaation jälkeen? Eilen vasta testasin ensimmäistä kertaa... Toissapäivänä kyllä kuvittelin tuntevani ovuloivani, mutta ei ollut millä testata...

Mulla ei kertaakaan tullut noin vahvaa viivaa ja siitä huolimatta juuri siitä kierrosta tärppäsi ;) Yhden kierron siis tikuttelin ihan huvin vuoksi, mooonta päivää peräkkäin.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla ei kertaakaan tullut noin vahvaa viivaa ja siitä huolimatta juuri siitä kierrosta tärppäsi ;) Yhden kierron siis tikuttelin ihan huvin vuoksi, mooonta päivää peräkkäin.

Huvin vuoksi minäkin oikeastaan tikutin, kun uskoin tuntevani ovulaation. :) Harmi vaan kun meni vähän huti, kun en odottanut sen olevan läheskään vielä. Vauvaa kyllä toivotaan, mutta vasta alettiin yrittämään. :) Olisikin aika hienoa, jos ensimmäisellä yrittämällä onnistuisi. <3

Niin, eli huippu meni.
Nyt alkaa haalistua.... joskus sen superviivan missaa. Eli eiköhän nuo olleet ihan tarpeeksi vahvat viivat. Siementä vaan peliin, tuloksista huolimatta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikä mikään mennyt huti... jos näytti plussaa eilen, on vielä hyvä aika, parhaita aikoja harrastella seksiä.

Niinkö meinaat? Pitänee hätistellä miestä... ;)

Kyllä... se testiplussa kertonee että ovis lähellä, ei suinkaan peliä vielä menetetty. Juuri parhaat hetket, jos testiin voi ja uskaltaa luottaa.

siis ne viivat on vahvat noin 24-48 tuntia ennen ovulaatiota. Eli jos sulla oli tuntemuksien mukaan ovulaatio toissa päivänä, olisi plussa näkynyt testissä pari päivää SITÄ ennen eli 4 päivää sitten. Ja kyllä, testiin tulee viivoja oviksen jälkeenkin. Itseasiassa useimmiten ovistestiin tulee AINA kaksi viivaa, siksi on tärkeä uskoa sitä viivan vahvuutta.

Mä oon vielä hölmömpi kuin kukaan näissä ovisjutuissa.En siis ikinä ole ovista koittanut tikuilla saada kiinni kun ei ole tarvinnut,mutta jostain syystä houkuttaisi kuitenkin kokeilla asiaa joskus sitten kun seuraavaa lasta aletaan suunnittelemaan.Eli missä vaiheessa niihin tikkuihin pitää alkaa pissimään?Heti menkkojen loputtua vai?

Alkuperäinen kirjoittaja lukekaa ne ohjeet:
siis ne viivat on vahvat noin 24-48 tuntia ennen ovulaatiota. Eli jos sulla oli tuntemuksien mukaan ovulaatio toissa päivänä, olisi plussa näkynyt testissä pari päivää SITÄ ennen eli 4 päivää sitten. Ja kyllä, testiin tulee viivoja oviksen jälkeenkin. Itseasiassa useimmiten ovistestiin tulee AINA kaksi viivaa, siksi on tärkeä uskoa sitä viivan vahvuutta.

Kun ei ollut mahdollisuutta aijemmin testata, niin en tiedä, olisiko tullut tummempaa viivaa aijemmin. Itse ajattelin, että mennyttä olisi ovikset tässä kierrossa (kroppaani uskoen), mutta saahan sitä kysellä mielipiteitä, eikö niin? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Mä oon vielä hölmömpi kuin kukaan näissä ovisjutuissa.En siis ikinä ole ovista koittanut tikuilla saada kiinni kun ei ole tarvinnut,mutta jostain syystä houkuttaisi kuitenkin kokeilla asiaa joskus sitten kun seuraavaa lasta aletaan suunnittelemaan.Eli missä vaiheessa niihin tikkuihin pitää alkaa pissimään?Heti menkkojen loputtua vai?

Jotenkin se olisi kierrosta laskettavissa, mutta minä kun testasin noin pari viikkoa menkkojen jälkeen, kävi näin... :/ Yleensä minulla on aika pitkä kierto.

Suosittelen sitä ClearBluen ovistestiä..helppo käyttää eikä tartte arpoo että onko viivat tasavahvuiset.Me tehdään yleensä niin että kun tikussa tasavahvat viivat niin seksiä sinä päivänä,seuraavana ja siitä viel seuraavana varuiksi.

Yhteistyössä