kyselisin mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muruna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muruna

Vieras
HIEROMASAUVOISTA: Eli mikä on mielestänne paras merkki? Mulla on monta sellasta tavallista, mutta nyt haluaisin jonku uuden ja oikein kiihottavan.
Tuo kaalimato on hyvän näköinen... Onko jollain sitä kokemuksia?
KIITOS etukäteen!

Minä omistan tavallisia ja sitten tuollaisen "delfiinin", eli sauva jossa on erikseen klitoriskiihotin. Sillä saa ihan järisyttäviä orgasmeja... www.kaalimato.com, sieltä olen lelut tilannut. On meillä värisevä penisrengaskin (siinä myös klitoriskiihotin) ja sillä on saatu todella mahtavia päätöksiä rakastelulle, molemminpuolin.

Voi herranen aika kuinka pipo tiukalla ajatus toi on että jos olet parisuhteessa ja saat sitä aitoa niin muuta ei tarvii. Makaat vaikka vaan lahnana alla niin kaikki on tyytyväisiä.

on ehkä uusi asia mutta se tekee pitkälle suhteelle hyvää hankkia piristystä siihen omaan seksielämään, eikä mennä hakemaan sitä piristystä vaikka pikkujouluista tmv

Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Voi herranen aika kuinka pipo tiukalla ajatus toi on että jos olet parisuhteessa ja saat sitä aitoa niin muuta ei tarvii. Makaat vaikka vaan lahnana alla niin kaikki on tyytyväisiä.

on ehkä uusi asia mutta se tekee pitkälle suhteelle hyvää hankkia piristystä siihen omaan seksielämään, eikä mennä hakemaan sitä piristystä vaikka pikkujouluista tmv

kuis tossa pipo tarvii olla tiukalla jos ei mitään ylimääräistä itseensä halua.
vankkumaton mielipiteeni on jos parisuhde kunnossa ja aiodosti rakastaa toista niin ei siinä mitään kapuloita tarvii kenenkään koloon työntää.

Katsos kun toiset osaa nauttia kahestaan ihan vaan toisistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
tosi hygieenistä varsinkin jos molemmat käyttää samaa sauvaa :xmas:

Hei haloo kortsut on jo keksitty. :laugh: :laugh:
Ei enää eletä vuotta viis ja kuus.

minä vuonna muuten kortsut on keksitty? en ihan oikeesti tiiä :ashamed: enkä nyt jaksais alkaa googlettaankaan...

En mäkään oikeasti tiiä, mut varmaa aika kauan sitten. =)
Mut kyl täälä on niin fiksua porukkaa, et jätän ostamatta uudet ja hävitän vanhatki. KUNNIASANALLA"!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:

kuis tossa pipo tarvii olla tiukalla jos ei mitään ylimääräistä itseensä halua.
vankkumaton mielipiteeni on jos parisuhde kunnossa ja aiodosti rakastaa toista niin ei siinä mitään kapuloita tarvii kenenkään koloon työntää.

Katsos kun toiset osaa nauttia kahestaan ihan vaan toisistaan.

Katsos katsos miehet ovat eläimiä;)

Yhteistyössä