kyselläänpä taas, että mitäs immeisillä on päällä tännään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen harmailee

Vieras
itsellä mustat farkut, musta huppari jossa tatskahenkinen painatus, violetti toppi ja alusvaatteet. meikata en ole vielä ehtinyt ,vastavärjätty kirkkaanpunainen tukka ponnarilla. rillit nenällä, kaulassa pieni hopeinen ankh-risti ja ranteessa hopeinen ketju mustilla kivillä. kynsissä lohkeillutta sinistä lakkaa, pitäisi korjata :D pisteenä ii:n päälle suu täynnä nuudeleita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alushousut ja kirjava trikootunika.
Sama :D
:D
mun täytyisi kohta pukea kunnolla, ollaan anopille lähdössä kun poika herää.
Me ollaan lähdössä mun äidille, kun poika herää :D Samat kujeet siis. Housut jalkaan ja menoks.

Mulla on alusvaatteet, ruskea housuhame (mikä lie härpäke) sekä violetti tunika kuviolla. Kaulassa hopeinen ketju, jossa "timantti"sydän, sormukset sekä ranteessa kulta-valkokultainen rengas. Tukka tylsästi ponnarilla eikä meikkiä tänään. Korvissa kultaiset pienet "punos"renkaat.

Alusvaatteet, musta pitkä t-paita, piukahkot reisitaskupöksyt ja koko komeuden kruunaa villasukat, eri paria. :D
Tukka vetästy ponnarille ja naama meikitön, ja kalpea..
Mut kotipäivänä saa ollakin tälleen. :p

Mustat verkkarit ja pinkki hihaton paita. Alushousut on mutta ei rintsikoita :D

Jaksaako jotkut oikeesti pitää farkkuja ihan kotona ollessaan?? Meillä ei ikinä pidetä, heti kun pääsee kotiin niin vaihdetaan verkkarit tai muut löhöilyhousut.. Toki se olisi helpompaa olla koko ajan samoissa vaatteissa, etenkin koiran ulkoiluttamisen kannalta.