Kysely miehille

Ihan itse meillä mies ostaa.. Itse kyllä ostan hänelle paljon muita vaatteita, varsinkin boxereita, mutta sukat ja kalsarit saa ostaa itse, mulla ei niihin ole mielenkiintoa..

mä ostin exälle aina pitkät kalsarit ja myös muut,ei se ite ostanu ja jos osti ni ihan kaameita.Sit kun mä ostin kerran ni tykästy niin et valtuutti mut ostamaan kaikki kalsarit ja ei mua haitannu yhtään,eipähän ollu enää seksintappokalsareita jalassa.

Nyt kun olin erään tyypin kanssa,tunsin entuudestaan jonku verran ja kun vetäs farkut pois ni meinasin kävellä ovesta ulos,kamalat pappakalsarit! Käänsin katseen muualle et ei olis ihan kaikki halut kaikonneet:D

Vaimo ei todellakaan osta alushousuja. Enkä edes käytä tuollaisia "perinteisiä" kalsareita. Ne on kammotus.

Alushousujen pitää olla aina valkoiset ja laadukkaat. Heti kun ne ei näytä uusilta lentää ne roskiin.

[QUOTE="hippi";25426471]Vaimo ei todellakaan osta alushousuja. Enkä edes käytä tuollaisia "perinteisiä" kalsareita. Ne on kammotus.

Alushousujen pitää olla aina valkoiset ja laadukkaat. Heti kun ne ei näytä uusilta lentää ne roskiin.[/QUOTE]

Ei ikinä miehelle valkoisia kalsareita,ei pitkiä eikä lyhkäsiä.Ei Ei Ei!

Yhteistyössä