Kyselyikä päällä: Mistä tietää että vauva saa tarpeeksi maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kyllähän se maidontuotanto lisääntyy, mitä enempi on rinnalla :)

Ei se aina vaikuta.Toisel tulee maitoo,toisel ei.Siinä oo mitään keinoa

gtfoh!

? mitä tarkoitit?

:whistle: ;)

onko sinulla päässä vikaa vai missä? mitä tarkoitit gtfoh ?
Mä ymmärsin hyvinkin,yritätkö sä hiertää tyttöjen välejä? siltä tuntuu

Onko sulla jäänyt lääkkeet ottamatta :o :laugh:

sä otit esiin gtfoh,eikä oo jäänyt lääkkeet ottamatta,kuten sinulla ,sä niitä syöt ,mä en :)

Se on lyhenne :saint:
Sä tulet mulle vittuilemaan kun sanon itseäni siideriholistiksi joten jätä mut rauhaan jo |O

sä otit esiin gtfoh,eikä oo jäänyt lääkkeet ottamatta,kuten sinulla ,sä niitä syöt ,mä en :)

Se on lyhenne :saint:
Sä tulet mulle vittuilemaan kun sanon itseäni siideriholistiksi joten jätä mut rauhaan jo |O

En tiennyt että se on lyhenne,tuskin ketään muukaan. En mä oo sul mitään pahaa tehnyt,mut kyl sut rauhaan jätän jos vaaraassa luulet olevasi,mieti oikeesti mitä kirjoitat ja kelle ,siten väärinkäsityksiä tulee

LUIN KETJUSI UUDELLEEN,MIST JOKU VOI TIETÄÄ MIKÄ SINUN LYHENTEESI gtfoh TARKOITTAA ? Hauku mua vaan lisää täällä .... Kerronko lisää sinusta ? Tuskin haluat

LUIN KETJUSI UUDELLEEN,MIST JOKU VOI TIETÄÄ MIKÄ SINUN LYHENTEESI gtfoh TARKOITTAA ? Hauku mua vaan lisää täällä .... Kerronko lisää sinusta ? Tuskin haluat

:o oletko nyt iiiiihan varma et otit oikeasta purkista iltalääkeen? :D

Joo, kyllä tuo gtfoh on ihna helposti pääteltävä lyhenne, vaikkei sitä olisi kuullutkaan. Itse taisit kuitenkin sen v*ttuilun aloittaa...

Juu painonnousu on yksi tärkein mittari.
Meinasin vaan että kun Vanessa on viime aikona juonut melko vähän korviketta,oliskohan se mahdollista että se saa mukamas niin paljon äidinmaitoa mun tisseistä irti kun tarvitsee :o

Villi veikkaus: lapsi on tyytyväinen ja nukkuu hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja öööööööö:
Juu painonnousu on yksi tärkein mittari.
Meinasin vaan että kun Vanessa on viime aikona juonut melko vähän korviketta,oliskohan se mahdollista että se saa mukamas niin paljon äidinmaitoa mun tisseistä irti kun tarvitsee :o

Villi veikkaus: lapsi on tyytyväinen ja nukkuu hyvin?

Ei se päivällä meinaisi nukkua yhtään :/
Mut illalla käy melko kiltisti nukkumaan =)

Yhteistyössä