S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko Subwayssa tilaaminen tosiaan sellaista rakettitiedettä, kuin huhutaan? itse en ole koskaan käynyt. Vastaat tietysti ei ole, mutta oletkin henkilökuntaa ja osaisit varmaan unissasikin tilata subin. Vastaa kuitenkin rehellisesti: olisiko asiakkaiden ja teidän myyjien kannalta parempi, jos tilaussysteemi olisi yksinkertaisempi?
Saako tilata ns. listan ulkopuolelta subia? Mun suosikkini on ajoittain listalla oleva Kana pizziola nimittäin, onhan toki muutkin hyviä mutta tämä menee kyllä yli kaiken ja korkealta!
Aina vähän harmittelen ääneen kun ei ole listaherkkuna, ja kerran myyjä totesi että toki tekee minulle sellaisen. Yleensä ovat vaan pahoitelleet ja tarjonneet jotain vähän vastaavaa.
Alkoi muuten tehdä hirveesti mieli subia x)
Ärsyttääkö, kun asiakas joka kasvissyöjä pyytää vaihtamaan hanskat, kun niillä aiemminn tehty siis lihaisia subeja?![]()
Ärsyttääkö, kun asiakas joka kasvissyöjä pyytää vaihtamaan hanskat, kun niillä aiemminn tehty siis lihaisia subeja?![]()
Saako suomessa tilauksen mukaan 2 grammaa kannabista jos pyytää tuplalihat?
Muakin kiinnostaa tämä, ja lisäksi, jos pyydän vegesubia, miksi heti oletetaan että haluan sen vegepihvin? Enkö silloin sanoisi 'vegepihvi, kiitos''?