Kysy mitä vain - Subwayn työntekijä vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandwich artist
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko Subwayssa tilaaminen tosiaan sellaista rakettitiedettä, kuin huhutaan? itse en ole koskaan käynyt. Vastaat tietysti ei ole, mutta oletkin henkilökuntaa ja osaisit varmaan unissasikin tilata subin. Vastaa kuitenkin rehellisesti: olisiko asiakkaiden ja teidän myyjien kannalta parempi, jos tilaussysteemi olisi yksinkertaisempi?

Saako tilata ns. listan ulkopuolelta subia? Mun suosikkini on ajoittain listalla oleva Kana pizziola nimittäin, onhan toki muutkin hyviä mutta tämä menee kyllä yli kaiken ja korkealta!

Aina vähän harmittelen ääneen kun ei ole listaherkkuna, ja kerran myyjä totesi että toki tekee minulle sellaisen. Yleensä ovat vaan pahoitelleet ja tarjonneet jotain vähän vastaavaa.

Alkoi muuten tehdä hirveesti mieli subia x)

Onko Subwayssa tilaaminen tosiaan sellaista rakettitiedettä, kuin huhutaan? itse en ole koskaan käynyt. Vastaat tietysti ei ole, mutta oletkin henkilökuntaa ja osaisit varmaan unissasikin tilata subin. Vastaa kuitenkin rehellisesti: olisiko asiakkaiden ja teidän myyjien kannalta parempi, jos tilaussysteemi olisi yksinkertaisempi?

Mielestäni tilaussysteemi on aikas simppeli. Paljon on vaihtoehtoja joita me sitten asiakkailta selvitellään :) Itsellenikin eka kerta asiakkaana oli hankala mutta kyl sen nopeasti oppii. Mielestäni nykyinen on hyvä; tulee jutusteltua asiakkaan kanssa samalla ja asiakas saa itse vaikuttaa, mitä haluaa leipäänsä. Rohkeasti vain kokeilemaan :) Me kysellään aina joka kohdassa ja vastailet mielesi mukaan :)

Saako tilata ns. listan ulkopuolelta subia? Mun suosikkini on ajoittain listalla oleva Kana pizziola nimittäin, onhan toki muutkin hyviä mutta tämä menee kyllä yli kaiken ja korkealta!

Aina vähän harmittelen ääneen kun ei ole listaherkkuna, ja kerran myyjä totesi että toki tekee minulle sellaisen. Yleensä ovat vaan pahoitelleet ja tarjonneet jotain vähän vastaavaa.

Alkoi muuten tehdä hirveesti mieli subia x)

Ei ainakaan meillä saa kana-pizziolaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin se on kanansuikale-tomaattikastike -täyte. Jos näin, niin kyllä mä voisin laittaa vaikka maustamatonta kananrintaa subille ja kauhoa muutaman kauhat tomaattikasiketta lihapulla-astiasta. Uskoisin asian olevan sillä selvä :)

Ärsyttääkö, kun asiakas joka kasvissyöjä pyytää vaihtamaan hanskat, kun niillä aiemminn tehty siis lihaisia subeja? ;)

Eii mua itseäni ollenkaan :) Mun mielestä on mukava vaan jos saa "luvan kanssa" tehdä esim. kiireessä vain yhtä subia. XD Itse kysyn ihan heti että saako tehä samoilla hanskoilla, ja jos vähänki empii/ei viitsi sanoa, niin kerron sanomaan ihan rohkeasti suoraan :) Ja kerron sitten vielä leikkaavani kahtia veitsellä, jota käytetään ainoastaan vegesubeihin.

[QUOTE="höh";23913490]Eikö koskaan tympäse ladella samaa"virttä"kymmeniä/satoja kertoja/vuoro:paahdettanko,juustoa,vihannekset,kastike,mauste...[/QUOTE]

Ei :D Mutta se tympäsee jos henkilö sanoo koko tilauksensa pötköön, esim. "puolikas seesami kanateriyaki kokonainen täysjyvä paahtopaisti puolikas täysjyvä kinkku" ja yrität painaa leipiä päähän ja sit kun kysyt täytteitä niin asiakas on silleen et "no siihen tuli just se kinkku niinku sanoin"... Kaikkea ei voi muistaa :) Että tykkään itse kysyä aina ja saada sitten oikeassa tahdissa vastaukset...

Muakin kiinnostaa tämä, ja lisäksi, jos pyydän vegesubia, miksi heti oletetaan että haluan sen vegepihvin? Enkö silloin sanoisi 'vegepihvi, kiitos''?

Ää, itsekin syyllistyn tohon joskus :D En tiiä, ehkä yritän päästä niistä muutamasta vegepihvistä "eroon" siinä tiskistä ettei tartte heittää roskiin, kun niitä menee todella vähän! Mutta vegepihvi on tosi maukas jopa lihansyöjä-minullekin :D

Voiko raskaana ollessa syödä subeja huolettomin mielin? Muistan palstalta keskustelun n. vuoden takaa, missä joku kertoi subin työntekijän (!) sanoneen, että raskaana ei kannattaisi subeja syödä.
Onko kylmäketjussa/hygieniassa toivomisen varaa?

[QUOTE="hei";23913543]Mikä on oma lempparitäytteesi + muut valintasi?[/QUOTE]

Paahtopaisti-tonnikala, kananrinta-pekoni ja vegepihvi. Noi on mun lemppareita :D Ja mielen mukaan joko southwestia, hunajasinappia tai molempia :) Ja peruskasvikset + öljy ja etikka kasviksille :)

Yhteistyössä