Kysy mitä vain - Subwayn työntekijä vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandwich artist
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin voisin kyllä sanoa että rikotte siellä meidän sääntöjä. MITÄÄN leftovereita ei todellakaan viedä kotiin vaikka kuinka houkuttaisi!
Ja oletkos kysynyt pomolta mitä mieltä hän on kun nettiin kirjoittelet aika tarkastikin ketjustamme, semmoista mitä ei ehkä kaikkien näkyville kannattaisi laittaa?
En tätä sanonut sillä, että jotain salattavaa olisi, subwayn todella tiukkojen käytäntöjen takia uskaltaa kyllä ulkomaillakin syödä ainakin subwayssa jos ei paikalliset raflat oikein vakuuta.

Itse olen siis erittäin ruokamyrkytyspelkoinen mutta rauhoituin kun huomasin kuinka tarkkaa ainakin subissa ovat kaikki määräykset. Asiakas saa taatusti puhdasta,tuoretta ja laadukasta ruokaa :)
Tervetuloa! Eikä tarvitse jännittää ekan leivän tilausta kun me myyjät ollaan sitä(kin) varten että neuvotaan ja voidaan yhdessä pohtia mikä maistuisi. Vaikka olisikin kiire niin ei minua ainakaan hermostuta jos asiakas pähkäilee; harvemmin kukaan on kauemmin ruennut pohtimaan kasviksia yms. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Myös subissa töissä;29765386:
Niin voisin kyllä sanoa että rikotte siellä meidän sääntöjä. MITÄÄN leftovereita ei todellakaan viedä kotiin vaikka kuinka houkuttaisi!
Ja oletkos kysynyt pomolta mitä mieltä hän on kun nettiin kirjoittelet aika tarkastikin ketjustamme, semmoista mitä ei ehkä kaikkien näkyville kannattaisi laittaa?
En tätä sanonut sillä, että jotain salattavaa olisi, subwayn todella tiukkojen käytäntöjen takia uskaltaa kyllä ulkomaillakin syödä ainakin subwayssa jos ei paikalliset raflat oikein vakuuta.

Itse olen siis erittäin ruokamyrkytyspelkoinen mutta rauhoituin kun huomasin kuinka tarkkaa ainakin subissa ovat kaikki määräykset. Asiakas saa taatusti puhdasta,tuoretta ja laadukasta ruokaa :)
Tervetuloa! Eikä tarvitse jännittää ekan leivän tilausta kun me myyjät ollaan sitä(kin) varten että neuvotaan ja voidaan yhdessä pohtia mikä maistuisi. Vaikka olisikin kiire niin ei minua ainakaan hermostuta jos asiakas pähkäilee; harvemmin kukaan on kauemmin ruennut pohtimaan kasviksia yms. :D

Itse järkytyin kans tuosta, että jossain Subissa tehdään kaikki lihat/kasvikset yms samoilla hanskoilla. Ei sitten ainakaan siinä subissa, missä itse työskentelen. Hygienia ja kaikki säädökset ovat tarkkaan määriteltyjä ja niitä myös noudatetaan. Näin asiakas voi luottaa siihen, että saa hyvää ja tuoretta leipää.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä "en voi syödä tuotetta x, koska se on jostain muualta kuin suomesta". Pitää niiden ihmisten saada niissä vitun muissakin maissa mahansa täyteen.

Moikka!
Itse oon alottamassa Subissa tässä piakkoin ja kiinnostais ihan nää perusjutut.
1. Millainen palkka on? Onko harjoittelujakso (mulla esim. 1,5vk) palkallinen? Miten lisät menee?
2. Onko sulle sattunut millaiset työkaverit ja pomot? Ootko kuullut että muualla olisi asiat huomattavasti paremmin/huonommin?
3. Noista viimesimmistä vastauksista on jo aikaa, joten mites noitten lihojen ja kasvisten alkuperämaat?

Kiitos jo etukäteen :)

Yhteistyössä