Kysyin äsken ruskeasta vuodosta, mitäs nyt sitten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsuipa duipa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsuipa duipa 2

Vieras
Tein kehotuksesta testin. Paitsi että tein ovulaatiotestin kun ei parempaakaan tähän hätään ollut. Testiin tuli heti kaksi vahvaa viivaa. Kierto on siinä vaiheessa, että nyt pitäisi olla kiertopäivä 2-3..

Mitenhän tuon nyt tulkitsisi.. viittiskö joku raskaana oleva pissata ovistikkuun, niin tietäisin kuinka tulkita.. :D

No kun en pääse.. :/ hitto vie.. lievää jännitystä kyllä nyt ilmassa. Mutta toisaalta, ei ole mitään oireita, niin pitäisi varmaan laittaa jäitä hattuun.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ovistesti näyttää yleensä positiivista jos on raskaana

näin mulla ainakin, tein tässä raskaudessa ensin ovistestin, kun kävi mielessä, että mistä jos...? vahva plussa, ja sitten oli pakko lähettää mies apteekkiin, että saa varmistuksen :)

Mutta sehän se pulma onkin, että voiko se näyttää väärän plussan...?? Siis että kävisikin niin että raskaustesti olisikin negatiivinen. voi kun olisi joku "raskaustestit kotiinkuljetuksella"-palvelu. paljon hyödyllisempi olisi kuin joku pizza-auto.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tsuipa duipa 2:
Tein kehotuksesta testin. Paitsi että tein ovulaatiotestin kun ei parempaakaan tähän hätään ollut. Testiin tuli heti kaksi vahvaa viivaa. Kierto on siinä vaiheessa, että nyt pitäisi olla kiertopäivä 2-3..

Mitenhän tuon nyt tulkitsisi.. viittiskö joku raskaana oleva pissata ovistikkuun, niin tietäisin kuinka tulkita.. :D

Mulle tuli ovistestiin vahvempi viiva kuin r-testiin. Taitas olla tytöllä pullat uunissa...

Oih.. mutta olispa "kiva" kuulla jonkun sanovan että on plussannut ovistestillä, mutta ei ole ollut raskaana.. että onko se mahdolllista tässä vaiheessa kiertoa, kun mennään periaattessa kp 3

Enpä ole vieläkään päässyt apoteekkiin saakka :laugh: ovistestejä kun riittää kaapissa, niin niitä olen tuhlaillut, kerran päivässä olen tehnyt ja edelleen äsken näytti ovistesti plussaa.. Se toinen viiva on ollut vasemmalta puolelta varsinkin vahvempi, mutta tänään se oli paljon tummempi koko vasen viiva kuin se "testin onnistumis-viiva".

Kuinkahan pitkään ovulaatio VOI näkyä testissä??
Mutta luinpa jostain että pitkään jatkuva plussa ovistestissä olisi pco:n oire :o mitähän muita oireita tuossa olisi sitten?

No kun ei ole rahaa ...... (joo ei maksa paljoa, mutta tilanne on se, että lopetin opinnot toukokuussa, ja ensimmäisen palkan saan kesäkuun lopussa, mies lomautettuna, joten ei viittisi viimeisiä rahoja tuhlata siihen. Ja onhan oita turhia testejä tullut tehtyä ja petyttyä..)

HUOM! Ovistesti näyttää myös + menkkojen aikaan! Testattu on. Johtuu menkkojen aikaisista hormooneista.

MUTTA mikäli AP sun vuoto on pelkää tuhrua niin sitten mars r-testi kehiin ja sillä testaa.

Yhteistyössä