kysyisin neuvoo et mitä mä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määäää

Vieras
Hei
mä kysyisin neuvoo et mitä mä teen kun mä en tiedä itse ja olen vähä epätetoinen eikä mun mies auta mua ollenkaa tän asian kanssa tai siis se on eri mieltä ku mä.

Mut ekax:
mä oon Liisi-Maija von Wirta ja 43v ja mä oon naimisis ja miäs on Pekka-Matias 45 v ja siltä mä ton aatelisen sukunimen oon saanu sit ku naimsiii mentiin :heart:

Meillon lapsii mut mä haluisin lisää, mitä mieltä ootte, voixmä tehdä vielä lapsii vaika oon jo 43 v ja mullon ennestäänkin lapsii

Yvonne Christine Xantia 22v
Yasmine Catarina Xylinda 20 v
Jan Chritopher Zacharias 18 v
Patric Christian Yngvar 10 v
Viveca Charlotte Xolopht 7 v
Richard Crister William 5 v

Mä oon tosi hyvä äiti ja mä rakasta mielettömästi mun lapsii ja kaikki asuu kotona ja he on tosi tasapainosii. Mun avoliitto on tosi hyvä, vaikka joskus Pekka-Matias, Peku, hakkaa mua mut se on kyl sillo mun oma vika ku mää on huomauttanu et jos se on ollu illalla juhlii kavereiden kaa et mä sanon et sunkin pitäs nousta siitä ja mitäs oot krapuals ni on se aika rumasti sanottu ja sit lapset saattaa olla kovaäänisii ja sit Peku näyttää mulle et mikä on naisen paikka ja mies määrää ja must se on oikein ja kuuluu mennä nii, mut sit Peku kyl pyytää anteex ja me rakastellaan tosi rajusti sit se on aiva ihanaa sillon ku se haiseeki sit niin ihanan miehiselle.

Mut mä haluisin lisää lapsii mut peku sanoo ettei se enää ku se on muka vanha, mitä mieltä te ootte et oonxmä vanha ku mä oon 43 ja peku on 45 ollaanx me vanhoi muka mä jaksan kyl tosi hienosti vielä
meil on oma koti talo ja meil on kax autoo, urjeiluaudi pekulla ku se on niin magee ja sopii sen tyyliin sen saa kesällä avo autox ja se on tosi magee ja sit mulla olla varamariopel, siinon paljo tilaa ku mä käyn aina kaupassa
tiijättekö te mikä ovetesti olis paras, voix mä tehdä lapsen nii et tuun salaa raskaaks onkse teistä oikein vaikka me ollaan naimisissa. mä mietin tosissaan näit juttui että mitä mä teen, osaattex te auttaa mua.
:heart:

:ashamed: :snotty:
Mua ei oteta vakavasti, vaik kyseess on tosi iso juttu mulle. Mä oon miettiny nimetki valmiix et jos on tyttö ni ois Yvonne Clarissa Zylinda ja jos poika ni olis Sebastian Casanowa Zeus ja sit ku sukunimi on tää von Wirta, ni noi sopis siihe tosi hienosti eteen ja tää sukunimi sit jälkeen, voi tiätty olla et tyttäret menee naimisii joku tavallisen Heikkisen tai Hämäläisen kans, mut jos ne ottaa yhdistelmänimen niinku et Yvonne von Wirta-Käkriäinen esmes. Yvoinne kyl asuu viä kotona ku mun mielest ei lapsen tarvi muuttaa mihkää jos ei oo asuntoo eikä töitä ja Yvo opiskelee vilä se on päässy lääkkiksee mun lapset on niin älykkät ja aina suvus pitää yx lääkäri olla ja jos Crisu menis sit oikikseen saatas sukuun lakimäski omasta takaa Crisu on toi Jan siis 18 v.
mut sanotaan Crisux

Must onn kummallist et ku muut kyselee näit samoi asioita et mitä mieltä te ootte et teex mä lapsen ja mikä ovetesti on paras, ja mitä mieltä te ootte onx 43 ja 45 wee vanhoi vai ei, ja voinx mä tehdä viäl lapsii ja jos mies välillä lyö ni eihä se tarkota et suhde olisi jotenki huano,
ni niille te vastaatte asiallisesti mut mulle ei, vaik mun asia on aika vakava ja mä miätin ihan hirveesti etä mitä mä teen eikä kukaa neuvo mua tän pulman edessä :headwall: :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 13:10 bilehile kirjoitti:
toivotaan, että et koskaan saa OIKEASTI omia lapsia ja saisitpahan sitten oikesti kirjoitella näille palstoille kun ei lasta kuulu... :saint:

Toi jos mikä oli kypsymättömän ihmisen vastaus! Toivoa nyt jollekin noin ikävää ylipäätään ja sit laittaa jotain sädekejäjuttuja perään ? :ashamed:

Mitä se sun elämääs muuttaa jos toisilla menee hyvin ? mitä sä siit saat ittelles jos joku on onnellinen tai sit et joku haluaa lapsia, sillä on lapsia tai jotain.
Miten joku voi ylipäätään toivoo toiselle ikäviä vaan six et on täällä netissä kirjottamas teijän mielest tyhmää

ja mitä tulee ikäkyssäriin ni kyl tälläst textii osaa suoltaa kuka vaa, ei se ikää kysy, et niinku ei tarvi ku dösäpysäkil kuunnel ku teinit puhuu ja sit sen jo osaa tän kiälen niinku hei totanoin ja sitäpaitti mullon kotona tenei, mä tiädän miten ne puhuu et kyl kyspä ihminenkin saa ´kirjottaa ja puhua miten haluu ku saa ne pukee napapaitaa ja leggisiiki vaik olisi 20 kg ylipainoo ja silleestil

Tähän aloitukseen oli kivasti kärjistetty muutama tällä palstalla esiintynyt puheenaihe, joille itsekin olen joskus pyöritellyt päätäni ihmetellen. Mutta eipä taida Yvonne Xantian äidin huumori upota keskivertopalstailijaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 11:33 my opinion kirjoitti:
Tähän aloitukseen oli kivasti kärjistetty muutama tällä palstalla esiintynyt puheenaihe, joille itsekin olen joskus pyöritellyt päätäni ihmetellen. Mutta eipä taida Yvonne Xantian äidin huumori upota keskivertopalstailijaan...
Minusta tuossa taas pistetään halvalla meitä iäkkäämpiä vanhempia 100-0, huumoria voi heittää, mutta eri asia mistä huumoria voi heittää, kaikista asioista ei voi :/

Yhteistyössä