Kysymyksiä ILTATÄHDISTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämänsuunnittelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämänsuunnittelia

Vieras
Minkä ikäisenä olette iltatähtenne saaneet? Minkä ikäisiä mahdolliset toiset lapsenne ovat olleet iltatähden syntyessä? Miten on isommat lapset iltatähteen suhtautuneet, ovatko esim hoitaneet vauvaa vai ennemminkin hermostuneet asiasta?

on varmaan kaikkien muiden mielestä 3 iltatähteä eli olin esikoisen syntyessä 38v ja nyt on 3 pientä piipertäjää vajaan 3n vuoden sisällä =)

jo ekan syntyessä kuulin kommeentteja, että sitä ei tuon ikäisenä enää jaksa kuten nuorena.. ja olettivat vauvojen olevan siinä... olivat väärässä.

siis suosittelen iltatähteä,, vaikka kolmea kappaletta

olin 52 kun sain toisen lapseni. Nuorempi tyttäreni oli 22vuotias ja muuttanut pois kotoa. Hän asuu lähellä miehensä kanssa ja on hoitanut paljon nyt 2v siskoaan. Voin sanoa että tän ikäisenä olis helpompi jo viettää lapsetonta elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
on varmaan kaikkien muiden mielestä 3 iltatähteä eli olin esikoisen syntyessä 38v ja nyt on 3 pientä piipertäjää vajaan 3n vuoden sisällä =)

jo ekan syntyessä kuulin kommeentteja, että sitä ei tuon ikäisenä enää jaksa kuten nuorena.. ja olettivat vauvojen olevan siinä... olivat väärässä.

siis suosittelen iltatähteä,, vaikka kolmea kappaletta
Ihana! Ite oon 39 ja pelkään että onkohan lapset jo tehty.. Ehkäpä ei sittenkään!

Alkuperäinen kirjoittaja fifi:
olin 52 kun sain toisen lapseni. Nuorempi tyttäreni oli 22vuotias ja muuttanut pois kotoa. Hän asuu lähellä miehensä kanssa ja on hoitanut paljon nyt 2v siskoaan. Voin sanoa että tän ikäisenä olis helpompi jo viettää lapsetonta elämää.

kai se nyt olis minkä ikäisenä tahansa HELPOMPI viettää lapsetonta elämää!

Itse olin 13v, kun vanhempani viimeinkin saivat toisen lapsen =) äidillä oli vaikeuksia saada lapsia ja meni kauan ennenkuin sai clomifeenia...joka sitten auttoi :) seuraavat kaksi sisarusta tuli kun olin 15v ja 16v :) Ovat nyt 8, 9, 11 vuotiaat, ja ovat edelleen isosiskon silmäterät :heart: äiti oli siis 35v saadessaan toisen lapsensa...

No tottakai olisi mutta kyllä se pienen hoitaminen paljon helpompaa oli kolmekymppisenä kuin nyt yli 54vuotiaana kun on omat vanhemmat hoidettavana ja ei oo kyllä enää niin notkea olo kun istuskelee pihalla hiekkalaatikon reunalla.

olen itse 39vuotias. Isoveli olisi jo 17vuotias ja en tosiaan tiedä miten asiaan suhtautuisi. Tuli hänet saatua nuorena ja sen jälkeen elämä onkin vierähtänyt opiskellessa ja töitä tehdessä niin et tuntuu ettei huomaa mihin tää aika on valunut. Ja mä vielä nuorena halusin ison perheen... Nyt sitten tajusin että kohtahan oonkin jo varmaan riskisynnyttäjä =(

Yhteistyössä