kysymyksiä kaikille harmaille jotka tekevät avauksia ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
joissa kysytään ken on palstalaisista
rumin/tyhmin/läskein/paskin/ilkein/ärsyttävin/ jne.

Miksi teet noita avauksia?
Onko sulla kenties tylsää ja ajattelet saada vipinää palstaan?
Vai kiinnostaako oikeasti kuka on se tyhmin/rumin/läskein/paskin/ilkein/ärsyttävin palstapersoona toisten mielestä? Jos, niin mikä merkitys toisten mielipiteillä on sinulle, muodostatko oman inhokki-listan uudelleen sen perusteella? Vai haluatko kartoittaa kuinka moni on samaa mieltä kuin sinä?
Vai onko sulla ollut vaan niin huono päivä että toivot jonkun palstalaisen päätyvän eniten inhotuimmaksi ja siten kenties tuntevan olonsa jopa surkeammaksi kuin sinä?
Jokin muu syy?

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Taidat olla hieman retardi jos kuvittelet että kyseessä on yksi ja sama henkilö.

Sulla taitaa olla luetunymmärtämisen kanssa vähän ongelmia.. Kannattaako haukkua toisia jos ei itse edes kysymystä ymmärrä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Taidat olla hieman retardi jos kuvittelet että kyseessä on yksi ja sama henkilö.

Siinä lukee näin: 'kysymyksiä kaikille harmaille jotka tekevät avauksia .
joissa kysytään ken on palstalaisista
rumin/tyhmin/läskein/paskin/ilkein/ärsyttävin/ jne.'
:D

Onneks mul ei oo tapana tehdä ollenkaan avauksia noista aiheista ei kuulu livenä eikä näinkään arvostella toisten ulkonäköä kun omassakaan mitään kehumista omasta mielestäni ole.

En tee, mutta jos tekisin, niin varmasti ihan vaan mielenkiinnosta, että onko muut samaa mieltä kanssani. On täällä nimittäin niin paljon ärsyttäviä ja rumia tyyppejä, että on varaa valita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onneks mul ei oo tapana tehdä ollenkaan avauksia noista aiheista ei kuulu livenä eikä näinkään arvostella toisten ulkonäköä kun omassakaan mitään kehumista omasta mielestäni ole.

ei kaikki harmaat niitä teekään :)
kuten olen aiemminkin sanonut on paljonkin sympaattisia ja fiksuja harmaita vieraita joiden kanssa voi keskustella mistä hyvänsä, mutta noiden mainitsemieni galluppien tekijät eivät kuulu siihen joukkoon, vaan ovat ihan oma lajinsa.

Ei muuten ole vielä tullut vastauksia heiltä joille tämä avaus on osoitettu, johtuneeko siitä ettei ole mitään perusteltua syytä tehdä inhokki-galluppeja :whistle:

Niiden aloitusten tekijä ei oo mikään real harmaana kirjoittaja, vaan joku musta, todennäköisesti vielä sellanen musta joka on palstalla paljon. Haluaa mitata suosiotaan niin.

Samaa olen ihmetellyt. Harmaa tosin itsekin olen, vaan ei mieleen tulsi tuollaisia aloituksia tehdä :( Osa on kyllä enemmän kuin törkeitä. Pitäisi varmaan mustua, mutta en ole saanut aikaiseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja hsd:
Sellaisten aloittaja haluaa että samanlaiset haaskalinnut kokoontuu ja nälvii yhdessä jotakin tiettyä ihmistä. Oishan se noloa yksin haukkua..

niin, saattaa hyvinkin olla juuri noin, mutta makuja on niin monia, hajontaa on noilla inhokki-listoilla paljon...ei siis mikään varma keino saada jotain yhtä tiettyä lynkkauksen kohteeksi

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Samaa olen ihmetellyt. Harmaa tosin itsekin olen, vaan ei mieleen tulsi tuollaisia aloituksia tehdä :( Osa on kyllä enemmän kuin törkeitä. Pitäisi varmaan mustua, mutta en ole saanut aikaiseksi...

sut mä tiedänkin :)
olet jäänyt mieleen juur siksi että kuulut niihin mukaviin harmaisiin
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
joku vaan testailee suosiotaan :wave:

no kai sen voi tehdä helpomminkin...
mähän voisin laittaa avauksen " Kuka tykkää musta?" :D
ja siitähän tulisi ennennäkemättömän pitkä ketju, vai mitä ;)

no minä ainaki, vastausten määrästä en tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

sut mä tiedänkin :)
olet jäänyt mieleen juur siksi että kuulut niihin mukaviin harmaisiin
:)

:) :) Kiitos :hug:

joku vaan testailee suosiotaan :wave:

no kai sen voi tehdä helpomminkin...
mähän voisin laittaa avauksen " Kuka tykkää musta?" :D
ja siitähän tulisi ennennäkemättömän pitkä ketju, vai mitä ;)

no minä ainaki, vastausten määrästä en tiedä..

no niinhän ne väittää ettei määrä vaan se laatu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niiden aloitusten tekijä ei oo mikään real harmaana kirjoittaja, vaan joku musta, todennäköisesti vielä sellanen musta joka on palstalla paljon. Haluaa mitata suosiotaan niin.

No täytyy olla vähän kipeä, jos niin pitää tehdä. Ennemminkin luulisin, että se on joku, joka haluaa jotain tiettyä palstalaista haukuttavan. Yleensähän niissä ketjuissa keskitytäänkin niihin muutamiin inhokkeihin.

Yhteistyössä