Kysymyksiä/kokemuksia raskautumisesta, kun edellinen syntyi sektiolla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustakin ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustakin ap

Vieras
Eli kaipaan kipeästi kokemuksia raskautumisesta sektion jälkeen.
Millainen väli sektiosta raskautumiseesi oli?
Millainen aika sinulle annettiin, että täytyy pitää väliä sektion jälkeen?
Sujuiko uusi raskaus ongelmitta?
Miten syntyi, mikä vaikutti?

Meille syntyi vähän reilu puoli vuotta sektiolla perätilan vuoksi esikoistyttäremme, ja haluaisimme sisaruksen pienellä ikäerolla.
Olemmekin siis kallistumassa päätökseen jättää ehkäisy pois lähimain,
pieni epävarmuus vain kytee.
Kestääkö arpi? Tuleeko ongelmia? Mitä ongelmia voisi tulla..
Minulle annettiin siis ohjeeksi odottaa vähintään 6kk, ja mahdollisesti yksi vuosi, ennen uutta raskautta.
Mikä kaikki vaikuttaa mihinkin.. vähän yksin ajatusten kanssa. :)

Esikoinen syntyi sektiolla viime vuoden tammikuussa, ja nyt olen raskaana rv 24. Eli väliä oli n 9kk. Mulle ei ole missään vaiheessa sanottu mitään aikaa milloin voisi yrittää toista lasta. Ihan o´man voinnin ja vauva halujen mukaan.
Tämä raskaus on sujunut hyvin, ei ole sektio ainakaan aiheuttanut mitään ongelmia. Synnytykseen en osaa sanoa vielä mitään, synnytystapa arvio on vasta rv 36.

Aloin odottamaan toista ku esikoinen oli 1v3kk.Mulle ei missään vaiheessa annettu mitään aikaa et millo voi ruvet toista yrittämään!
Raskaus meni hyvin!Kuopus syntyi normaalisti alakautta!

Alkuperäinen kirjoittaja mustakin ap:
Eli kaipaan kipeästi kokemuksia raskautumisesta sektion jälkeen.
Millainen väli sektiosta raskautumiseesi oli?
Millainen aika sinulle annettiin, että täytyy pitää väliä sektion jälkeen?
Sujuiko uusi raskaus ongelmitta?
Miten syntyi, mikä vaikutti?

Meille syntyi vähän reilu puoli vuotta sektiolla perätilan vuoksi esikoistyttäremme, ja haluaisimme sisaruksen pienellä ikäerolla.
Olemmekin siis kallistumassa päätökseen jättää ehkäisy pois lähimain,
pieni epävarmuus vain kytee.
Kestääkö arpi? Tuleeko ongelmia? Mitä ongelmia voisi tulla..
Minulle annettiin siis ohjeeksi odottaa vähintään 6kk, ja mahdollisesti yksi vuosi, ennen uutta raskautta.
Mikä kaikki vaikuttaa mihinkin.. vähän yksin ajatusten kanssa. :)

Esikoinen syntyi hätäsektiolla. Seuraava lapsemme syntyi hänen ollessaan 1v7kk. Terkka sanoi ettei nykyään ole enää rajoituksia tuon suhteen, että pitäisi odottaa. Kakkonen syntyi perätilan vuoksi kiireellisellä lopulta, mutta raskaus meni todella hyvin. Arpi kesti loistavasti vaikka oli aika rajunnäköinen kun oli hätänä leikattu.

Yhteistyössä