kysymyksiä kuulista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja black mamba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

black mamba

Uusi jäsen
21.03.2006
5
0
1
Millasia treenikuulia käytätte?
Mulla on kahdet..toiset isommat,joissa naru ja sitten sellaset pienet,irralliset,vähän painavammat. Nyt olen enemmän alkanut käyttämään noita pieniä,irrallisia kuulia,usein kun lähden ovesta ulos laitan kuulat sisään... toimiiko ne ihan vaan että laittaa sisälle kun lähtee vaikka kävelylenkille? Vai pitäiskö niitä kuulia jotenkin supistella koko ajan..mä en ole tehnyt niiden kanssa mitään supistusliikkeitä,laitan vaan sisälle ja that's it! ...mietin vaan että onkohan niistä silleen hyötyä,en edes tunne niitä kuulia sisälläni (onhan ne kyllä aika pienetkin)

Ootteko muut saanut ihan hyviäkin tuloksia kuulien avulla? ja kestääkö kauankin ennen kuin tuloksia voi jo huomata...

=)

olen huomannut lihaksia kehittäväksi samalla sopivan tilanteen tullen supistella niitä lihaksia, ja liikutella kuulia. Vaikka enempi tulee vaan liikuttua ne sisällä, ja auttavat ihan niinkin. Pitää olla vaan "paikat kosteat", tai sitten riittävästi liukkaria mukaan. Muuten ne kuulat tuntuvat takertelevan sinne emättimen poimuihin.
Isompia sellaisia silikonipalloja käytin parisen vuotta, ja nyt näitä helmiäis- kuulia n. vuoden verran melko ahkeraan tahtiin. :wave:

Yhteistyössä