C
CiaMaria
Vieras
Haluaisin tietää muutamia asioita lestadiolaisuudesta,koska läheinen työtoveri on lestadiolainen.
- Mitä minun tulisi tietää lestadiolaisuudesta?
- Onko niin että he eivät juo alkoholia?katso tv;tä?onko lehdistä jotain jota he eivät lue?
- Mikä on sallittua? Mikä ei?
-Ovatko he neitseitä kunnes avioituvat?
- Ehkäisyäkö ei saa käyttää?
Minulla ei ole yhtään mitään tietoa lestadiolaisita, ainoastaan mielikuva jossa he ovat hyvin suku keskeisiä ja positiivisia ihmisiä jotka kieltäytyvät seksistä, alkoholista ym humpuukista.
En esim tiedä mitä koko lestadiolaisuus tarkoittaa?
Työtoverini on todella mukava ja nautin työskentelystä hänen kanssan. En halua koskaan loukata häntä mitenkään ja siksi haluan tietäälestadiolaisuudesta etten loukkaa tätä piirrettäkkään.
- Mitä minun tulisi tietää lestadiolaisuudesta?
- Onko niin että he eivät juo alkoholia?katso tv;tä?onko lehdistä jotain jota he eivät lue?
- Mikä on sallittua? Mikä ei?
-Ovatko he neitseitä kunnes avioituvat?
- Ehkäisyäkö ei saa käyttää?
Minulla ei ole yhtään mitään tietoa lestadiolaisita, ainoastaan mielikuva jossa he ovat hyvin suku keskeisiä ja positiivisia ihmisiä jotka kieltäytyvät seksistä, alkoholista ym humpuukista.
En esim tiedä mitä koko lestadiolaisuus tarkoittaa?
Työtoverini on todella mukava ja nautin työskentelystä hänen kanssan. En halua koskaan loukata häntä mitenkään ja siksi haluan tietäälestadiolaisuudesta etten loukkaa tätä piirrettäkkään.