Kysymyksiä rintojen suurennuksesta! Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Haaveileva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Haaveileva"

Vieras
Heippa naiset!

Onko täällä kenties leikkauksessa olleita? Ensinnäkin kiinnostaisi kovasti, säästittekö ensin rahan leikkausta varten, otitteko lainaa vai miten maksoitte prosessin? Oliko lapsia kun menitte leikkaukseen? Miten lastenhoitojärjestelyt onnistui/leikkausmatka (lähinnä jos kävitte Tallinnassa..)? Huomasiko esim. työkaverit, ystävät tai perhe sen muutoksen? Kerroitteko kenellekään (paitsi tietysti omalle perheelle ja kenties lähimmälle ystävälle..) asiasta?

Enpä muuta keksi.. Tai onhan tässä kysymyksiä, mutta nämä alkuun! Olen menossa (jos kaikki nyt vaan menisi hyvin, suurin "murhe" taitaa olla raha, ja sekin toiselle osapuolelle eikä minulle..) leikkaukseen kesällä...

Ei oo tehty suurennusta mutta toisenmoinen operaatio, en ikinä menis leikkaukseen a) lainarahalla ja b) Tallinnaan (tai muualle ulkomaille).
Aina ei kaikki mee niinkuin oppikirjoissa ja mun piti päästä yhden yön jälkeen kotiin mutta olin sen verran heikossa kunnossa että jouduin olemaan sairaalassa lähes viikon ja sain verta kun hb laski 80:n.
Pari viikkoa operaation jälkeen toinen haava vielä infektoitui ja sitä piti hoidattaa/hoitaa reilut 4kk ennen kuin oli kunnossa.

Yhteistyössä