Kysymyksiä viisaammille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iitu--

Jäsen
31.08.2008
96
0
6
Ajattelin, että kun ainakin itsellä on niin epäselvä tilanne, olisi mukava saada vastauksia kysymyksiinsä toisilta haaveilijoilta/odottajilta. Tänne voi siis laittaa kaikenlaisia mieleentulevia kysymyksiä. =)

Oma kysymykseni ois tässä: Olen jättänyt pillerit pois puolisen vuotta sitten. Kuukautiseni on olleet sen jälkeen säännöllisen epäsäännölliset (21-32pv kierto). Viimeiset kuukautiseni olivat 2-6.8. Olimme yhdynnässä mieheni kanssa 22.8. Ovis oireita tunsin 23-24.8. Tuon jälkeen minulla on ollut "oireita", palelua, jatkuvaa nälkää, lämpöä, rintojen arkuutta, alavatsakipua/vihlontaa, selän puolella "menkkakipuja" ja olen koko ajan todella väsynyt, ja itku tulee helposti.
Milloin minun kannattaisi testata? Toisaalta tuntuu, että olen kuvitellut oireet, kun niin kovasti haluaisin raskautua..
Juuri alushousuihin oli ilmestynyt pieni verinen tuhru, ruskea oikeastaan. Kiinnittymisvuotoa, vai joko heitän kirveen kaivoon?
Mitäs mieltä teikäläiset on? :)

Kysykää ja vastailkaa! :flower:

En halua masentaa, mutta mä huomasin pillereitten jälkeen ovisoireita kahteen otteeseen kierrossa.. Joten kuvitellut raskausoireeni olivatkin ovisoireita ja siinä kierrossa tulin kyllä raskaaksikin.... Mutta ovis olikin tosi paljon myöhemmin!!

Mä olen itse kaksi aiempaa lasta testannut samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, apteekin raskaustestillä, on halpa ja luotettava. Kolmannesta plussasin vasta tosi myöhään, ehkä kp41 tai jotain.. Mutta kun tuo ovis taisi olla niin myöhään......

Toivottavasti kuitenkin nyt on tärpännyt!!! Ja muuten, mullakin tuli tuo ihme tuhruvuoto jo kun olin raskaana...... Tsemppiä!!! =)

Ja anteeksi kun taaperopuolelta tänne änkeän...... :snotty:

Juu, mulla on kuitenkin sen verran aikaa tuosta pillereiden pois jättämisestä, että olen oppinut uudelleen tunnistamaan ovisoireet. Nyt tämä olotila on vain jotenkin aivan omituinen, ei yhtään tavallinen.
Malttamattomana muuten tänä aamuna testailin, niin 20 minuutin kuluessa testiin ilmestyi haamuviiva, piti ihan mieheltä kysyä, että näkeekö sekin siinä jotain ylimääräistä punaista. ;) Kyllä sekin näki. Aiemminkin olen tuota testiä käyttänyt, muttei sillon ole ilmestynyt päivänkään jälkeen mitään. Mutta tiedä nyt tuosta sitten.
Niin ja "vuoto" ei ole runsastunut ainakaan vielä. Pitää nyt odotella vielä tovi, ja tehdä toinenkin testi. Olisipa meillä tärpännyt!! :heart: Ei vain tohdi toivoa liikoja, kun pudotus maanpinnalle tulee niin korkealta..

Yhteistyössä