Kysymys AngelSounds kotidobblerista ja postista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Tarvitseeko sen käytössä geeliä? (empä ole kotona vielä moista käyttänyt) Ja jos niin tuleeko paketin mukana, vai pitääkö itse ostaa? Ja jos pitää ostaa, mistä saa siihen soveltuvaa?

Postin seurannan mukaan, olisi ollut meidän kaupungin postin lajittelussa tänä aamuna. Niin odotan jo innolla tuleeko hakulappu huomenna. =). No jos niin on ainakin nopeaa toimintaa. Tilasin sen lauantaina.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta :flower:

*muoks* kun lisäsin tuonne alemmas tuon posti kysymyksen.

Hmm... Ei siinä kyllä tainut olla mitään mainintaa tuosta geelistä. Sen käytöstä tai siitä, että olisi mukana :/ .

Saakohan mistään normipaikasta ostettua tuota geeliä? Jos sitä tarvitsee.

toimii satunnaisesti ilman ,mutta kyllä sinne on parempi laittaa geeliä TAI ihan perusvoidetta väliin. Ihanm ikä kosteusrasva käy vaan.Äänet kuuluu herkemmin kun on rasvat välissä.Ite käytin aina vaan perusrasvaa.

=) Kiitos.

Juu kun otin silmän käteen ja luin hieman paremmin niin näyttihän siellä lukevan:

Käyttämällä geeliä (tavallinen halpa kosteusvoide/liukuvoide käy mainiosti) äänen kuuluvuus entisestään paranee.

No kosteusvoidetta ainakin löytyy :) ja liukuvoidettahan myydään ainakin. Tuohon oikeaan geeliin en ole törmännyt. Mutta en ole kyllä aiemmin moista edes tajunnut mistään katsella.

Nyt vaan jännityksellä odotan kolahtaako huomenna hakulappu postiluukusta. Taisin kyllä kerran lukea täältä, että paketin saisi jo pelkällä lähetyskoodilla jos sellainen on tiedossa. Pitäneeköhän paikkansa. Miulla on kyseessä postiennakko. Ja posti on meidän lähikaupassa. Joten voinko/kehtaanko jo tänään kysyä sitä koodilla?

:ashamed: Juu olen malttamaton...

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
toimii myös liukkarin avulla joten kuten. Tosin ultrausgeeli on paras, mutta se piti ostaa erikseen samalla kun tilasin dopplerin.

No eipähän tullut moinen mieleen tilausta tehdessä. Kun ei tälle "tyhmälle" ollut laitettu tuotteen ostosivulle suositusta ostaa myös geeliä...

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
=) Kiitos.

Juu kun otin silmän käteen ja luin hieman paremmin niin näyttihän siellä lukevan:

Käyttämällä geeliä (tavallinen halpa kosteusvoide/liukuvoide käy mainiosti) äänen kuuluvuus entisestään paranee.

No kosteusvoidetta ainakin löytyy :) ja liukuvoidettahan myydään ainakin. Tuohon oikeaan geeliin en ole törmännyt. Mutta en ole kyllä aiemmin moista edes tajunnut mistään katsella.

Nyt vaan jännityksellä odotan kolahtaako huomenna hakulappu postiluukusta. Taisin kyllä kerran lukea täältä, että paketin saisi jo pelkällä lähetyskoodilla jos sellainen on tiedossa. Pitäneeköhän paikkansa. Miulla on kyseessä postiennakko. Ja posti on meidän lähikaupassa. Joten voinko/kehtaanko jo tänään kysyä sitä koodilla?

Eikös postin sivuilla pitäisi näkyä milloin on perillä jos sinulla on lähetystunnus

Itse ostin omani kuuntelevauvaa-sivustolta ja siellä myytiin myös sitä geeliä. 6,5 e muistaakseni maksoi se pullo, josta yhden raskauden aikana onnistuin ahkerassakain käytössä kuluttamaan peräti kolmanneksen. =)

Huutiksessakin oon niitä nähny (avattuja pulloja siis).

Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
=) Kiitos.

Eikös postin sivuilla pitäisi näkyä milloin on perillä jos sinulla on lähetystunnus

tälläiset tiedot löytyy tällä hetkellä.

Lähetyksen rekisteröinnit

16.03.2010, klo 06:51 Lähetys on lajiteltu 70000 KUOPIO

15.03.2010, klo 21:48 Lähetys on lajiteltu 40000 JYVÄSKYLÄ

Pitäisikö tuossa vielä näkyä, että on rekisteröity meidän postiin, ennenkuin voin sitä koodilla mennä kyselemään?

Siinä pitää lukea, että se on saapunut sinne teidän postiin. :) Eli ei ole siellä vielä.

mut heti kun niin lukee, voit hakea sen sieltä tuolla koodilla. Sen verran muuten vinkkaan tosta kosteusvoiteen käytöstä, et itse en saanu koskaan kuulumaan pelkällä kosteusvoiteella.. Et jos ei toimi, älä pelästy, vaan hommaa sitä oikeaa geeliä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Siinä pitää lukea, että se on saapunut sinne teidän postiin. :) Eli ei ole siellä vielä.

mut heti kun niin lukee, voit hakea sen sieltä tuolla koodilla. Sen verran muuten vinkkaan tosta kosteusvoiteen käytöstä, et itse en saanu koskaan kuulumaan pelkällä kosteusvoiteella.. Et jos ei toimi, älä pelästy, vaan hommaa sitä oikeaa geeliä.

Kiitos vastauksestasi :flower:. Ja maininnasta tuosta kosteusvoiteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
tarvitsee sitä sinistä mömmöä. Muuten ei äänet kaiu ja kuulu. Itse ostin käytettynä, mutta siinä paketissa oli ainakin se mömmötuubi mukana.

toimii se ilman sitä mömmöäkin. siihen käy myös öljy ja ihan vesikin :) vedellä itse sitä käytän.

Yhteistyössä