Kysymys e-pillereiden lopetuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Lopetin e-pillerit toukokuussa, kuukautiset tulivat ihan normaalisti kuukausi lopettamisen jälkeen ja nyt on tunne että ne alkaa ihan lähipäivinä, taas on kuukausi viime kuukautisista. Mun kuukautiskierto on ollut aina tosi täsmällinen, oikeastaan kellontarkka, johtuuko tuo täsmällisyys vielä siitä, että kroppa luulee mun syövän pillereitä? Vai voiko 7 vuoden pillereiden syömisen jälkeen oma kierto tosiaan palautua näin nopeasti?

Mun olo on ollut ihan mahtava, jotenkin tosi vapaa enkä aio enää pillereitä syödä, ainakaan pitkään aikaan. Mulle on ilmestyny pieniä finnejä, sekä kasa luufinnejä ja iho vaihto kertaheitolla pintakuivasta rasvaiseksi. Siis mun naama kiiltää varmaan kilometrin päähän :( Onko tämä nyt tullut jäädäkseen vai johtuuko tosta pillereiden lopetuksesta? Oon myös huomannut että mulla on alkanut hiki haisemaan, mitä ei oo ollut koskaan aikaisemmin. Nyt saa pestä kainaloita useat kerrat päivässä ja herra varjele jos unohdan laittaa aamuisin dödöä. Hienhaju on vahvimmillaan ennen kuukautisten alkua ja laimenee taas kuukautisten jälkeen.

Osaako joku kertoa, että onko nämä hetkellisiä oireita pillereiden lopetuksen jälkeen vai tosiaan tullut jäädäkseen? :/

Mä söin pillereitä monen monta vuotta ja kun lopetin, oma kierto oli heti säännöllinen- kuten ennen pillereitäkin oli.

Ei mennyt sekaisin vielä hetkenkään päästä. Pysyi säännöllisenä kierukankin aikana, ei puhettakaan että olis menkat loppuneet, kiemuran poistonkin jälkeen kierto on ja pysyy ennallaan.

Yhteistyössä