Kysymys epämääräisestä vartalonmallistani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leveää siellä ja täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leveää siellä ja täällä

Vieras
Tässä mittoja. Tai noin-mittoja.

Rinnanympärys 92 cm
Vyötärö 75 cm
Lanteiden levein kohta (yläreiden ylimmässä osassa) 102 cm

Olen aina ajatellut olevani päärynä, MUTTA pyysin miestä mittaamaan HARTIAleveyteni tänään ja se oli 102. Lantioni taas on 96 ylempää (eli siis siitä,missä lantio oikeasti menee), mutta mulla on sen verran iso takamus/yläreidet, että sieltä tulee isompi mitta.

Eli:
Hartia 102 cm
Rinta 92 cm
Vyötärö 74 cm
Lantio 96 cm / 102 cm

Takaa näytän tiimalasin muotoiselle, koska hartiani ovat noinkin leveät, mutta mulla on aika pienet rinnat (just ja just 80B), jotka on vielä sellaista sivuille sojottavaa mallia, joten en ole oikein tiimalasikaan. Vyötäröni on suhteessa lantioon aika kapea, mutta ei kuitenkaan "äkkijyrkkä". Sivusta katsottuna en näe oikeastaan kuin ison perseen.

Vai kuuluuko tiimalasilla olla isot tissit, tää on ollu mulle aina vähän epäselvää?

Olen hiukan ylipainoinen ja lyhyt (156cm/60kg, olen tällänen jykevänmallinen hobitti), olen nyt ajatellut pistää itseni kuosiin ja siksi olen mittailut itteeni noin tarkasti. :D

Mutta jos joku osaa tulkata vähän tota mun ruumiinrakennetta niin kiitti kovasti. Ja otan vastaan kans hyviä muokkausvinkkejä. ;)

Kyllä sä olet tiimalasi, koska näytät tiimalasilta. Mun mitat on 100 - 71 - 102, mutta olen päärynä, koska mun hartiat on hurjan kapeat, eivät ole ollenkaan linjassa lantion kanssa.

Päärynä.
Pear or spoon or bell (triangle upward)
The hip measurement is greater than the bust measurement. The distribution of fat varies, with fat tending to deposit first in the buttocks, hips, and thighs. As body fat percentage increases, an increasing proportion of body fat is distributed around the waist and upper abdomen. The women of this body type tend to have a (relatively) larger rear, robust thighs, and a small(er) bosom.

Kiitos vastauksista, olen siis jotakin päärynän ja tiimalasin väliltä. :)

Onneks on tosiaan nää leveät hartiat, ilman niitä olisin ihan täyspäärynä. Oon kans nyt aloittanut sellasen ylävartalon treenaamisen, että saisin tota ylävartaloa lisää ja käyn vastapainoksi lenkillä, että kuluis massaa pois reisistä.

Onhan olemassa hedelmäkin, päärynäomena tai jotain sinnepäin, joten jos sä oet sitten tiimalasipäärynä tai päärynätiimalasi! Mullakin tullut uudenlainen ongelma, kun olen laihtunut kovasti, mutta siltikin luulen(kuvittelen/oletan,) että mun rinnanympärys rintsikoita varten on 95 tai 100... Rinnat kuiteskin myös puolella pienentyneet, niin kovasti on miettimistä,millaisia liivejä alan kantaa sovituskoppiin...

Toisten mielestä tiimalasilla tarvitsee olla isohkot rinnat, mutta itseasiassa rintakehän koolla on merkitystä (tiimalasihan on tiimalasin muotoinen joka puolelta katsottuna, tissit eivät näy takaapäin). Esim. Marilynillä ei ole mitkään isot rinnat, mutta on tiimalasi.

Toisaalta, jos on hirveän iso rintakehä ja todella pienet rinnat niin se ei taas ole niin naisellista (mitä tiimalasilta odotetaan).

Minusta sinulla on harvinaisen hienot mitat ja 80B on keskikokoa sitäpaitsi, itse vaihtaisin omat roikku-D-kuppini heti.

Mielestäni päärynätkin ovat kauniita. Vartalonmallilleenhan kukaan ei oikein mitään voi ja jokaisella voi olla kaikkein kaunein vartalo, kunhan vain pitää siitä huolta. ;)

Yhteistyössä