kysymys erääst ystävästäni(mies)....miten osaan auttaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
asumme siis kaukana toisistamme ja olemme ystäviä.Tämä mies erosi avovaimostaan 7v yhteiselon jälkeen,nainen löysi miehen joka ei ilmeisesti etsinytnyt naisesta muuta kun tilapäistä panoseuraa,mutta nainen otti ja rakastui ja erosi tuosta kaveristani.Nyt tuo panoseuralainen lopetti suhteen.Nainen sanoi tuolle mun kaverilleni ettei hän siitä huolimatta halua jatkaa heidän suhdettaan.Mies edelleen rakastaa exää.Nainen oli kovin nuori kun he muuttivat yhteen(17v),eikä mies päästänyt häntä illan rientoihin kavereitten kanssa.
Nyt tämä kaverini vierailee päivittän tämän ex-naisensa luona,viipyy siellä useita tunteja käyttäen verukkeena sitä,että siellä on heidän koirat ja hän haluaa viettää aikaa niiden kanssa.Välillä nainen on hänelle ilkeä ja vittuilee miehelle tosi törkeästi.Toisinaan on sanonut,että ahdistaa kun mies on koko ajan siellä.Toisinaan taas sanoo että voi tulla milloin haluaa,laittaa ruokaa ja katsovat leffaa yhdessä.Ja melkein joka vkl pyytää kyytiä lähikaupunkiin ravintolaan ja sitten kertoo tälle miehelle kuinka miehet yrittivät häntä iskeä ja millaiselta mieheltä sai puhelinnumeron jne.Olen yrittänyt sanoa tälle kaverilleni,että aloittaisi oman elämän,lopettaisi siellä exänsä luona olemisen...mutta ei...pari päivää pystyy olemaan poissa ja tuossa vaiheessa exä jo soittelee hänelle.Oon ihan pihalla!?

on muutenkin hirvittävän kiinnostunut exänsä elämästä:lukee tämän tekstareita,katsoo tietokoneen sivuhistoriat ja tietyst facebook on koko ajan hänen profiilsta auki...jotenkin tuntuu jo pakkomieleiseltä.

Miehen kannattaisi ihan oikeasti kokeilla jotain muuta naista. Saattaisi huomata, että parempiakin on olemassa. Ex myös saattaisi hoksata, että miehellä on vientiä muuallekin.

olen yrittänyt,mutta vaikeaa tuntuu olevan.Siis uuden naisen löytäminen.Rima aika korkealla:pitää olla häntä huomattavasti nuorempi(kuten ex),eikä lapsia saa olla.

Miten tuossa pitäisi edes auttaa? Jos suostuu tuollaiseen niin mitä sä sille voit, et mitään. Mä en ainakaan kuuntelis kenenkään ruikutuksia omista valinnoista.

Yhteistyössä