Kysymys esinahasta.

  • Viestiketjun aloittaja Sivupersoona
  • Ensimmäinen viesti
Sivupersoona
Onko se tarpeellinen?
Onko sillä mitään käyttöä seksin aikana?
Onko naisesta viehättävää nähdä mitä sen alta paljastuu?
Muita aiheeseen liittyviä kertomuksia ja tositarinoita.
 
sanoo:
Esinahan ensimmäisiin tehtäviin kuuluu suojata lapsen herkän terskan ja sen limakalvon kehitystä ja siten estää hiertymiä ja tulehduksia. Myöhemminkin terskan ja esinahan pinnasta erittyy antibakteerista eritettä suojaamaan ja voitelemaan terskan sekä esinahan limakalvoaluetta. Esinahka ylläpitää terskan luontaista kosteustasapainoa. Esinahan terskaan yhdistävän kapean ihopoimun (frenulum) tehtävänä on tukea siitintä erektiossa sekä erityisesti terskaa yhdynnän aikana. Frenulum korvaa eläimillä esiintyvän peniksen luun.[1]

Esinahan suojaavan tehtävän lisäksi sillä on keskeinen rooli seksuaalisen nautinnon tuottamisessa. Esinahassa, samoin kuin terskassa, on runsaasti kevyelle kosketukselle herkkiä hermopäätteitä, joiden ansiosta mies voi aistia liikettä ja painetta mm. itsetyydytyksessä ja yhdynnässä.
 
sohvis
Olin murrosikäinen kun esinahkani jäi terskan taakse ja sieltä paljastui valkoista talin omaista ainetta.Olin hiukan hämmentynyt mitä tämä on.Rohkaisin luontoni ja pesin tökötin pois.Sitten oli puhdas seksiase uutuuttaan kiiltävänä valmiina taistoon.Siitä lähtien terska on saanut nauttia olostaan ilman suojanahkaa.Taisi jäädä pieneksi.
 
Sivupersoona.
Omalla kohdalla olen käsittänyt asian juuri tuolla suojaavalla tehtävällä. Vaikka olenkin jo aikuinen, niin silti se on koko ajan suojaamassa terskaa. Kyllä sen siitä päältä pystyy pois vetämään ja pysyisi se myös jollailailla siellä taka-asennossa, mutta kun sitä paljasta terskaa ei kärsi pitää housuissa. Sattuu niin vietäväsi. Esinahka on myös niin pitkä, että se on erektiossakin terskan päällä, joten suojassa se on silloinkin kun housut jalassa tapahtuu jäykistyminen. Onkohan näitä pitkän esinahan omaavia miehiä muitakin? Nähtynä, koettuna tai jopa omistatte sellaisen.
 
sohvis
Onko ympärileikkauksella mitään tekemistä esinahan kanssa?Oma "herkkumutterini"ollut paljaana murkkuiästä lähtien enkä ole huomannut mitään haittaa.Alkuunsa oli herkempi olo kun mutteri olikin ilman suojanahkaa.Herkkyys silti tallella.Taisin kasvaa ulos esinahastani.
 
Esa Nahka
Esinahoissa on eroa, kuten viineissä.

Paras kaverini on nimeltään Tero Nuppi. Kun olemme samassa valokuvassa, vetäydyn minä, siis Esa, reilusti taakse, niin tuo ystäväni Tero pääsee paremmin esiin.
 
pili
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
Omalla kohdalla olen käsittänyt asian juuri tuolla suojaavalla tehtävällä. Vaikka olenkin jo aikuinen, niin silti se on koko ajan suojaamassa terskaa. Kyllä sen siitä päältä pystyy pois vetämään ja pysyisi se myös jollailailla siellä taka-asennossa, mutta kun sitä paljasta terskaa ei kärsi pitää housuissa. Sattuu niin vietäväsi. Esinahka on myös niin pitkä, että se on erektiossakin terskan päällä, joten suojassa se on silloinkin kun housut jalassa tapahtuu jäykistyminen. Onkohan näitä pitkän esinahan omaavia miehiä muitakin? Nähtynä, koettuna tai jopa omistatte sellaisen.
täsmälleen sama tilanne täällä! Eikös näin ole kaikilla? olisi aika hassua jos esinahka olis koko ajan taakse vedettynä!
Kumma kun jenkkilässä (ainakin leffat +tv-sarjat) kaikki miehet on ympärileikattuja. Itse en ole tavannut vielä ketään. Ja kuullukin olen ympärileikatuista jos on ollut jokin sairaus/kirurginen tarve tms!
 
sohvis
Oma esinahkani jäi pieneksi murkkuiässä.Siitä lähtien terska kaikessa komeudessaan paljaana naisten ihailtavaksi.Onkohan penikseni kasvanut liian isoksi pakkaukseen nähden?
 
jouni k
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Oma esinahkani jäi pieneksi murkkuiässä.Siitä lähtien terska kaikessa komeudessaan paljaana naisten ihailtavaksi.Onkohan penikseni kasvanut liian isoksi pakkaukseen nähden?
sulla on varmasti suuri ja mahtava kyrpä!
 
sohvis
Kyrpäni keskikokoa,esinahkani siihen liian lyhyt.Taitaa johtua jonkun puutteesta.Paljas terska kuulemma seksin näköinen,sanovat naiset.On se kyllä seksin näköinen kun seisoo juhlakunnossa.
 
Sivupersoona.
Kuvittelisin naisten pitävän, kun he saisi omatoimisesti tehdä paljastuksen. Kovasti kiinnostaisi kokea tilanne kun vaimo ihaillen etsisi mitä sen esinahan alta paljastuisi. Ilmeisesti se on inhottavan näköistä, kun olen jäänyt siitä paitsi. Mielikuvissa se kuitenkin pyörii. Onko kellään vihjeitä miten innostaisin vaimoani?
 
hyhhyh
exälläni oli liian kireä esinahka. kalu haisi aina ihan kauhelta. kai hän yritti pestä sitä, mutta jotenkin kalu hautui tiukan nahan alla. jälkeenpäin tajusin, että ehkäpä nahan kiristys kiristi hänen pipoaankin, kun oli niin ärsyttävä tyyppi.
 
Esinahka
Minulla tuo esinahka leikattiin ala-asteen aikoihin pois. Sitä ennen pystyin kusemaan poikaporukassa pidemmälle kuin muut, mutta en ole nykyisin, aikuisena, harmissani tuosta. En tosin ole enää vertaillut :)
 
Enpä tiedä
En tiedä tehtävistä enkä siitä onko esinahalla jotain käyttöä mutta nyt kun olen esinahattoman värkin "makuun" päässyt niin enpä haluaisi leikkaamattomaan versioon palata. Kyllä se leikattu ainakin minun silmääni on mielettömän paljon esteettisempi eikä ole niitä haisevia ylläreitä joita esinahan alta välillä paljastuu. Mikseivät miehet peseydy huolella?!?
 
sivupersoona.
Onhan se ainakin suojana sille herkälle iholle. Tottaihmeessä pitää peseytyä. Minä pesen useamman kerran päivässä.
Jos se olisi aina puhdas, niin voisiko nainen siinä tapauksessa leikitellä sen kanssa? Jotenkin minua kiehtoo ajatus kun nainen liikuttelisi sitä kädellä edestakaisin ja nauttisi näkemästään.
 
udelias
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona.:
Onhan se ainakin suojana sille herkälle iholle. Tottaihmeessä pitää peseytyä. Minä pesen useamman kerran päivässä.
Jos se olisi aina puhdas, niin voisiko nainen siinä tapauksessa leikitellä sen kanssa? Jotenkin minua kiehtoo ajatus kun nainen liikuttelisi sitä kädellä edestakaisin ja nauttisi näkemästään.
Peset useamman kerran päivässä,miksi?
 

Yhteistyössä