D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:mäkin voisin kysäistä.. Mulla kun lukee asetuksista, että kuvat näkyy vain kavereille, niin onkohan jossain kohtaa,että ne kuvat näkyisivät oikeasti vain kavereille? siis koko profiili on piilotettuna, mutta siihen aloitussivuille saattaa kirjautuneelle tulla mun kuva jota joku mun ja kirjautuneen yhteinen kaveri on kommentoinut ja näin ko katsoja pääsee katsomaan koko kansion missä kuva on.
toivottavasti joku ymmärtää..
Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:mäkin voisin kysäistä.. Mulla kun lukee asetuksista, että kuvat näkyy vain kavereille, niin onkohan jossain kohtaa,että ne kuvat näkyisivät oikeasti vain kavereille? siis koko profiili on piilotettuna, mutta siihen aloitussivuille saattaa kirjautuneelle tulla mun kuva jota joku mun ja kirjautuneen yhteinen kaveri on kommentoinut ja näin ko katsoja pääsee katsomaan koko kansion missä kuva on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:mäkin voisin kysäistä.. Mulla kun lukee asetuksista, että kuvat näkyy vain kavereille, niin onkohan jossain kohtaa,että ne kuvat näkyisivät oikeasti vain kavereille? siis koko profiili on piilotettuna, mutta siihen aloitussivuille saattaa kirjautuneelle tulla mun kuva jota joku mun ja kirjautuneen yhteinen kaveri on kommentoinut ja näin ko katsoja pääsee katsomaan koko kansion missä kuva on.
Sinun täytyy laittaa albumiasetukset kuntoon ja sitten asetukset niin, että kukaan ei voi kommentoida kuviasi. Kommentoijien kaverit nimittäin näkevät kuvasi.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:asian vierestä...mä just tänään tein itelleni profiilin naamakirjaan, mutta kyllä se oli niin hankala jollainlailla että lopetin sen yksintein, vanha kunnon Myspace riittää mulle, tarpeeksi yksinkertainen jopa meikäläiselle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:mäkin voisin kysäistä.. Mulla kun lukee asetuksista, että kuvat näkyy vain kavereille, niin onkohan jossain kohtaa,että ne kuvat näkyisivät oikeasti vain kavereille? siis koko profiili on piilotettuna, mutta siihen aloitussivuille saattaa kirjautuneelle tulla mun kuva jota joku mun ja kirjautuneen yhteinen kaveri on kommentoinut ja näin ko katsoja pääsee katsomaan koko kansion missä kuva on.
Mä oon kuule miettiny ihan samaa, olen kans päässyt katsomaan jonkun tuntemattoman kuvia juuri näin ja kun oon kuvien katsomisen jälkeen koittanut päästä tähän kyseiseen albumiin, on pääsy estetty. Tästä oon päätelly, että kyseinen henkilö on salannut kuvat muilta kun kavereiltaan ja silti pääsin niitä katsomaan.
Meidän on kaverien kans pitäny testata tämä juttu, et pitääkö paikkansa oikeesti mut ei oo ehditty vielä, kun paikalla pitäs tietty olla joku joka ei ole esim. mun kaveri fb:ssa.
Jos se todella näin menee, niin on kyllä aikamoinen aukko yksityisyysturvassa :/
Alkuperäinen kirjoittaja piilossa:FACEBOOK has agreed to let a third party advertisers use your posted pictures WITHOUT your permission. Click on SETTINGS (asetukset) up at the top where you see the Log out link. Select PRIVACY SETTINGS (yksityisyys). Then select "NEWSFEEDS and ...WALL". Next select the tab that reads FACEBOOK ADS. There is a drop down box, select NO ONE. Then SAVE your changes. (REPOST to let your friends know!)
Tämän ohjeistuksen mukaan kun toimin niin enää ei näy kohokohdissa (siinä sivun laidassa) vaikka joku kommentoisikin kuviani.
Alkuperäinen kirjoittaja piilossa:FACEBOOK has agreed to let a third party advertisers use your posted pictures WITHOUT your permission. Click on SETTINGS (asetukset) up at the top where you see the Log out link. Select PRIVACY SETTINGS (yksityisyys). Then select "NEWSFEEDS and ...WALL". Next select the tab that reads FACEBOOK ADS. There is a drop down box, select NO ONE. Then SAVE your changes. (REPOST to let your friends know!)
Tämän ohjeistuksen mukaan kun toimin niin enää ei näy kohokohdissa (siinä sivun laidassa) vaikka joku kommentoisikin kuviani.
Alkuperäinen kirjoittaja Jos oletuksena:kuva-albumissa on usein näytä kuvat "kaverinkavereille", niin pitäis näkyä oikeasti vain kavereille kun muuttaa "only friends".