Kysymys itellan postipaketti seurannasta

23.11.2009
129
0
16
Voisiko joku fiksumpi minulle suomentaa :)

Lähetyksen rekisteröinnit

03.02.2010, klo 15:06 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 15140 LAHTI 14/PAAVOLA

03.02.2010, klo 09:00 Lähetys rekisteröity 15000 LAHTI

02.02.2010, klo 23:29 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

02.02.2010, klo 20:30 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

29.01.2010, klo 16:51 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 12345 blondikylä

28.01.2010, klo 18:02 Lähetys on lajiteltu 15000 LAHTI

28.01.2010, klo 12:46 Vastaanotettu kuljetettavaksi 15500 LAHTI 50/LAUNE

Voisiko joku kertoa totaalisen blondille että onko tuo kyseinen paketti nyt palautunut siis tänne Lahteen?
Harvoin paketteja laitan postissa menemään joten vähän utopia noi lähetysseurannat.
Sitten ihmetyttää eikö ne yleensä ole 2viikkoa ennenkuin palautuu lähettäjälleen?

KIITTÄÄ ja kumartaa avusta :)

Ota se lappu mukaan ja mee käymään siel postissa ja kysele et mitä sille on tapahtunu.

Mä kans ennen joulua laitoin paketin tonne Oulun tienoille.. Oli aika yllätys ku kävin kattelee seurantakoodilla et onks se perillä niin huomasin et se on Rovaniemellä :O Logistiikka oli vähän töpänny, oli sit seuraavana päivänä oikeessa paikassa. Mut välillä neki kämmäilee..

No voisitko sä soittaa Postiin ja kysyä? Siis onko tuo "Blondikylä" se osoite, mihin se paketti olisi menossa? Sitä vaan ihmettelin, kun tuon postinumeron perusteellahan paketti on nyt tyystin eri paikassa kuin mihin se on jätetty, että ei se kyllä samaan toimipisteeseenkään ole palautunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ota se lappu mukaan ja mee käymään siel postissa ja kysele et mitä sille on tapahtunu.

Mä kans ennen joulua laitoin paketin tonne Oulun tienoille.. Oli aika yllätys ku kävin kattelee seurantakoodilla et onks se perillä niin huomasin et se on Rovaniemellä :O Logistiikka oli vähän töpänny, oli sit seuraavana päivänä oikeessa paikassa. Mut välillä neki kämmäilee..

:'( :'( Niin täytyy tehdä,en siis oikeasti tajua kun on postipaketista kyse ja vielä kummilapsen lahjasta että miksi olisi minulle palautunut takaisin :(

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No voisitko sä soittaa Postiin ja kysyä? Siis onko tuo "Blondikylä" se osoite, mihin se paketti olisi menossa? Sitä vaan ihmettelin, kun tuon postinumeron perusteellahan paketti on nyt tyystin eri paikassa kuin mihin se on jätetty, että ei se kyllä samaan toimipisteeseenkään ole palautunut.

:D juu,blondikylä oli se minne paketin laitoin :)
mutta tosiaan laitoin paketin menemään sinne minun kauppareissullani eli en ns.omasta postistani vaan toisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea kanssa:
:D juu,blondikylä oli se minne paketin laitoin :)
mutta tosiaan laitoin paketin menemään sinne minun kauppareissullani eli en ns.omasta postistani vaan toisesta.

Ahaa, ok. :/ Onpas kinkkistä. Luulen ettei tuo kyllä ratkea muuten kuin kysymällä. Aika erikoista. :|

:'( täytyy kai mennä postiin,paska olo kummilapsen puolesta kun paketissa oli juuri sitä mitä lapsi itse toivoi.

No eikö se selviäisi kaikkein helpoimmalla jos soittasit kummilapsen vanhemmille ja kysyisit asiaa heiltä? Siis että onko postipakettia näkynyt jne.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
:'( täytyy kai mennä postiin,paska olo kummilapsen puolesta kun paketissa oli juuri sitä mitä lapsi itse toivoi.

No eikö se selviäisi kaikkein helpoimmalla jos soittasit kummilapsen vanhemmille ja kysyisit asiaa heiltä? Siis että onko postipakettia näkynyt jne.

Soittaisinhan minä jos ei heillä olisi puhelinlinjat suljettuna :(
Laitoin nyt viestiä facebuukin sivuille että saavat sen itse tulla lunastamaan meidän postista :'( odottelen mielenkiinnolla äidin mahdollista vastausta.

*muoks* ei kuulemma koskaan saaneet pakettios korttia joten siksi ei hakeneet..ilmoitin heille kyllä seurantanro. jolla paketin saa ulos.
No oli miten oli haen paketin nyt itse ja annan sen sitten joskus jos tulee meillä käymään

Yhteistyössä